روانشناسی

سالمندان انگور بخورند

به تازگی محققان در یک تحقیق تصادفی و کنترل شده انسانی دریافتند که مصرف انگور به مدت 16 هفته باعث بهبود شاخص های کلیدی سلامت چشم در افراد مسن می گردد.

23 مهر 1402

10 بازی برتر با موضوع دزدان دریایی

کدام بازی سارق دریایی بر دریاهای مجازی سیطره دارد؟ به جز تعدادی از فیلم های سری سارقان دریایی کارائیب، تمامی فیلم های سینمایی با موضوع سارقان دریایی که از دهه شصت میلادی تا به امروز ساخته شده هیچ چیز ضرر مالی برای هالیوود نداشته است. Cutthroat Island؟ یک استودیو...

27 شهریور 1402

راهکاری عالی برای اینکه هنگام خواب وزن کم کنید

راهبرد کاهش وزن شما ممکن است شامل رژیم غذایی سالم و ورزش منظم باشد، اما کمبود خواب می تواند به راحتی اهداف کاهش وزن شما را نابود کند زیرا با خواب کم، هوس خوردن غذاهای پر قند و چربی بیشتر می گردد.

31 مرداد 1402

فواید شگفت انگیز میوه کاکتوس برای سلامتی

میوه کاکتوس سرشار از مواد مغذی از جمله اسید های آمینه، اسید های چرب و آنتی اکسیدان های مفید مانند بتاآلانین، پلی فنول ها و فلاونوئید ها برای بدن است. در ادامه این مطلب با بعضی از مهم ترین فواید سلامتی کاکتوس آشنا می شویم.

17 تیر 1402

شما بگویید؛ ساعت هوشمند یا ساعت معمولی؟

در حال حاضر شرکت های زیادی مشغول فراوری ساعت های هوشمند هستند که می توان با استفاده از آن ها در کنار اطلاع از ساعت و تاریخ، به پایش شرایط سلامتی و تناسب اندام هم پرداخت. اما با این حال هنوز هم بعضی ها ساعت های معمولی را به این گجت های هوشمند ترجیح می دهند....

14 تیر 1402

این رفتار والدین، شب ادراری بچه ها را تشدید می نماید

آنچه در مورد شب ادراری بچه ها نگران کننده است تداوم این موضوع بعد از پنج تا شش سالگی است که در آن صورت باید به پزشک مراجعه نموده و برای درمان آن اقدام کرد. برای شناخت دقیق علل و عوامل شب ادراری و چگونگی درمان آن با یک فوق تخصص بیماری های کلیه بچه ها به تبادل...

7 تیر 1402

رویایی ترین مسیر گردشگری ایران

خبرنگاران: این مسیر زیبا، با آبشارهای متنوع، چشمه های گوارا و ییلاقات سرسبز و دلفریب، از نگاه بسیاری از گردشگران، پنهان مانده است.

7 تیر 1402

راه حل های جلوگیری از خشکی چشم در برابر نور خورشید

گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به چشمان شما آسیب بزند. برای ایمن ماندن در آفتاب تابستانی به بیش از استفاده از کرم ضد آفتاب احتیاج دارد؛ اگرچه مصاحبه اغلب حول محور نحوه محافظت از پوست در گرما می چرخد، اما مراقبت از چشمانتان به همان مقدار...

28 خرداد 1402

اگر انگیزه درمان افسردگی را ندارید بخوانید

آن قدر افسرده است که انگیزه هیچ کاری را ندارد؛ با خودش فکر می نماید خوردن قرص و دارو و رفتن پیش روان شناس و روانپزشک چه فایده ای دارد؟ با خودش می گوید خوب یا بد زندگی می گذرد و نباید آن را جدی گرفت؟

21 خرداد 1402

معرفی 10 تا از برترین آهنگ های ترکی در سال 2023 همراه با دانلود ریمیکس آنها

در سال 2023، صنعت موسیقی ترکیه همچنان با آهنگ های شنیدنی و پرفروش خود، در دنیای موسیقی دنیا محبوبیت فراوانی دارد. در این مقاله، به معرفی 10 تا از برترین آهنگ های ترکیه ای در سال 2023 برای دانلود آهنگ ترکی می پردازیم.

17 خرداد 1402

2 ماده خطرناک در لوازم آرایشی ، ماده ای در عطرها که موجب لک و سیاهی پوست می گردد ، دلیل سیاهی دور چشم و جوش صورت بعد از مصرف لوازم آرایشی

افراد هنگام خرید لوازم آرایشی حتما روی محصولات را بخوانند تا متوجه شوند که آن محصول مجاز است یا نیست و بعلاوه آیا به مواد تشکیل دهنده آنها حساسیت دارند یا خیر.

5 خرداد 1402

620 عنوان کتاب روانشناسی و دانشگاهی عرضه شد

به گزارش خبرنگاران انتشارات جوانه رشد با 620 عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد که از این تعداد 60 عنوان چاپ اولی بود.

31 اردیبهشت 1402

یک نویسنده: مدارس ناتوان پرور شده اند، بی مهارتی دانش آموزان مقدار فرونشست زمین و خشکسالی خطرناک است

نظری با اشاره به هشدارهای جهانی به نظام های آموزشی بیان نمود: طبق هشدارهای جهانی تا 10 سال آینده حدود 80 درصد مهارت هایی که بچه ها در مدارس به دست می آورند به کارشان نمی آید. آنها با چیزهایی که خوانده اند نمی توانند زندگی نمایند. این خطرش از خطر فرونشست...

29 اردیبهشت 1402

سر پیری معرکه بگیرید!

چه سن مان کم باشد، چه در آستانه سالمندی قرار گرفته باشیم، فرقی نمی کند، گاهی فکر کردن به ایام سالمندی می تواند تن ما را بلرزاند و اضطراب به جانمان بیاندازد.

27 اردیبهشت 1402

4 سارق بار ثروت خود را بستند؛ سارقی میلیاردی در ولنجک تهران

دزدان حرفه ای خیلی باکلاس، گاو صندوق خانه لاکچری ولنجک را باز کردند و با هزاران دلار یک شبه ثروتمند شدند. سمند را روبه روی خانه پارک نموده و با خونسردی هرچه تمام تر و بدون اینکه ترسی از گیر افتادن داشته باشند از دیوار خانه بالا رفته و به داخل واحد طبقه...

16 اردیبهشت 1402

جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل

یکی از عناصر دکوراسیون که بسیار به چشم می آید، مبلمان است. شاید این روزها شما هم در پی خرید مبل برای خانه باشید.

25 فروردین 1402

این ویلای زیبا فقط 15 متر مربع!

در میان چشم انداز بکر جنگل های بارانی در نزدیکی شهر لایونیون در جنوب شیلی، معماران استودیو طراحی Diagonal اقامتگاهی 3×3 را طراحی می نمایند تا تضاد بین هندسه رادیکال و روح ارگانیک سایت را نشان دهند.

16 فروردین 1402

ماجرای دانش آموزان قم؛ از مسمومیت تا لرزش و اضطراب ، تحلیل متفاوت نماینده ، تنها 8 نفر گفتند که دست و پایشان می لرزد ، موضوع فوبیا است؟

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس گفت: تنها 8 نفر از دانش آموزان قمی در بیمارستان مدعی شدند که اضطراب دارند و می لرزند.

25 بهمن 1401

واکنش کلوپ به هزینه های سنگین چلسی در زمستان

لیورپول فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به مصاف ولورهمپتون می رود و باید دید که لیورپولی ها در این بازی در رقابت های لیگ برتر انگلیس چه نتیجه ای خواهند گرفت. یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

17 بهمن 1401

خواص گلاب برای سلامتی بدن ؛ از درمان گلو درد تا آلزایمر

یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: خواص گلاب بخاطر ترکیبات عالی بسیاری است که در آن وجود دارد این ماده هزاران فایده برای بدن دارد.

13 بهمن 1401
تعداد: (83)