جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، یکی از عناصر دکوراسیون که بسیار به چشم می آید، مبلمان است. شاید این روزها شما هم در پی خرید مبل برای خانه باشید.

جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل

ترندهای مبل و جدیدترین مبلمان سال 1402 کدام ها هستند؟ کدام مبل ها هم مجذوب کننده بوده و هم باکیفیت هستند؟ همراه ما باشید چون در این مطلب از وبلاگ چراغ روشن قصد داریم جدیدترین انواع مبل در سال 1402 را که در اروپا و آمریکا هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، به شما معرفی کنیم.

عناوین مطلب

  • مبل راحتی چستر یا چسترفیلد
  • جدیدترین مبلمان منزل مبل راحتی لاوسیت
  • مبل راحتی تختخواب شو
  • مبل راحتی ال شکل
  • جدیدترین مبلمان منزل مبل های فانتزی
  • مبل نیم ست از جدیدترین مبلمان منزل
    • بعلاوه بخوانید:

مبل راحتی چستر یا چسترفیلد

یکی از جدیدترین مبل های 1401 مبل چستر با ماهیت شیک و مجذوب کننده آن است. می توان گفت که این مبل هرگز از مد نمی افتد. اگر در پی مبلی هستید که هم راحت باشد و هم ماهیتی رسمی داشته باشد، مبل چستر همان گزینه مناسب شما است. مبل چستر اغلب از جنس چرم یا پارچه های ضخیم و با کیفیت ساخته می گردد. دوخت شیک و دکمه های نصب شده بر روی مبل، موجب می گردد تا ظاهری متفاوت در دکوراسیون خانه شما ایجاد گردد.

جدیدترین مبلمان منزل مبل راحتی لاوسیت

مبل لاوسیت، یکی از انواع مبل راحتی دونفره بوده که بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. لاوسیت یکی از انواع مبل مدرن است که دارای 2 نوع است، هم مانند کاناپه و هم بدون پشتی. مبل لاوسیت این روزها در همه جای جهان هواداران زیادی دارد و به ویژه برای جلوی تلویزیون بسیار کاربردی است. این مبل ها اغلب پارچه لطیف و نرمی دارند که موجب می گردد نشستن های طولانی بر روی آن، خوشایند باشد.

مبل راحتی تختخواب شو

مبل های تختخواب شو، به ویژه برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی است. در واقع مبل تختخواب شو یک کاناپه با قابلیت تبدیل به تخت خواب است که می تواند کاملا جمع گردد. صرف نظر از متراژ فضا، این مبل برای افرادی که معمولا جلوی تلویزیون خوابشان می برد هم کاربرد دارد.

مبل راحتی ال شکل

مبل ال شکل یکی از مجذوب کننده ترین انواع مبل مدرن است که این روزها هواداران بسیاری پیدا نموده است. امکان صرفه جویی در فضای منزل و بعلاوه زیبا بودن آن موجب شده تا این مبل هم به یکی از مهم ترین ترندهای مبل تبدیل گردد. مبل ال در دسته مبل های راحتی واقع شده است که برای نشیمن و جلوی تلویزیون مناسب است. این مبل به علت شکل ظاهری، جای کمی را اشغال می نماید و به راحتی می تواند در کنج ها قرار بگیرد.

جدیدترین مبلمان منزل مبل های فانتزی

خلاقیت در مبل های فانتزی، حرف اول را می زند. این مبل ها تاحدودی با تعریفی که ما از مبل در فکر داریم، متفاوت هستند. مبل های فانتزی ممکن است فرم یا متریال متفاوتی داشته باشند. همین تفاوت ها موجب شده است تا در فهرست جدیدترین مبلمان 1401 قرار بگیرند.

مبل نیم ست از جدیدترین مبلمان منزل

یکی دیگر از ترندهای 1401، مبل های نیم ست هستند. این مبل ها اگرچه برای فضا های کوچک طراحی شده اند اما برای دیگر فضاها هم دارای جذایبت هستند. علاوه بر جلوی تلویزیون، برای ایجاد یک فضای خوشایند و صمیمانه هم می توان از این نوع مبل راحتی استفاده کرد. از مبل نیم ست معمولا در نشیمن، جلوی تلویزیون، اتاق کتابخانه یا راهروها می توان استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب متفاوت ترین دکور خانه، با استفاده از خز را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید