همایشها و نمایشگاه ها

دولت سیزدهم 29 هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری را صادر کرد

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، دولت سیزدهم 29 هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری را صادر کرد.

5 مهر 1402

ناسا تأیید کرد: تابستان 2023 گرم ترین تابستان ثبت شده در تاریخ زمین بوده است

دیجیاتو نوشت: در این گزارش گفته شده است که فعالیت انسان ها و بعلاوه الگوی آب وهوایی ال نینو تأثیر زیادی روی گرم شدن تابستان سال 2023 داشته اند.

26 شهریور 1402

چهار نکته که درباره رانا پلاس اتوماتیک می دانیم

خبرنگاران- رانا پلاس اتوماتیک تقریبا آپشن جدیدی نسبت به تیپ دنده ای ندارد. نسخه ای که از آن در نمایشگاه خودرو مشهد می بینیم، بدون چراغ مخصوص روز یا همان دی لایت، سنسور فشار چرخ ها و ... نمایش داده شده و از مهم تر اینکه هنوز تاریخ دقیقی درباره عرضه آن به بازار...

12 شهریور 1402

مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است.

22 مرداد 1402

لحظه ای که سوخو35 سخت ترین مانور هوایی را اجرایی می نماید!، فیلم

مانور کبرا مشهورترین مانور هوایی برای نبردهای نزدیک هوایی است که برای سال ها جنگنده های روسی سوخو27 و میگ 29 معروفیت خود را مدیون آن بودند و حال نوبت به سوخو 35 رسیده است که در این عرصه قدرت نمایی کند.

12 مرداد 1402

نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می برد، عکس

گجت نیوز نوشت: در نمایشگاه خودرو بانکوک 2023 چند نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس حضور پیدا کردند؛ نسخه هایی که با طراحی خاص خود، هر نگاهی را جذب خود می نمایند.

24 تیر 1402

کراس اوور KMC X5 کرمان موتور به تهران رسید ، آنالیز فیس لیفت جک S5

کراس اوور KMC X5 نسخه فیس لیفت جک S5 کرمان موتور است که بالاخره در تهران رویت شد. KMC X5 که در چین با اسامی سهول X6 و JAC JS6 نیز شناخته می گردد، دو مسیر احتمالی در بازار خودرو ایران خواهد داشت. مسیر اول و محتمل، ورود آن به بازار به عنوان محصولی تازه و به روز از سوی...

5 تیر 1402

کشف گنجینۀ حیرت انگیز به یاری یک پاکبان

حدود 22 مجسمه برنزی از قرن سوم قبل از میلاد تا قرن اول پس از میلاد که از خرابه های یک آبگرم باستانی استخراج شده اند، پس از ماه ها بازسازی از 22 ژوئن در کاخ کوئیرینال رم به نمایش گذاشته می شوند.

19 خرداد 1402

دارویی که خطر مرگ ناشی از این نوع سرطان را کاهش دهد

یک قرص با توجه به نتایج کارآزمایی بالینی که شگفت انگیز توصیف شده، می تواند در صورت مصرف روزانه پس از جراحی، خطر مرگ ناشی از نوع خاصی از سرطان ریه را به نصف کاهش دهد.

18 خرداد 1402

7 مورد از برترین موزه های لوسرن

موزه هیجان انگیز و تعاملی حمل و نقل برای هر کسی می تواند جالب باشد و بازدید از کلکسیون روزنگارت عاشقان هنر را غرق لذت خواهد نمود. در این مطلب تعدادی از دیدنی ترین موزه ها، گالری ها و نمایشگاه های لوسرن سوئیس را به شما معرفی می کنیم.

12 خرداد 1402

اقدام جنجالی استراماچونی در تلویزیون ایتالیا

آندره آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می داند که برای بیشتر دیده شدن، احتیاج دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه ای در خصوص ملاقات رم - سویا انجام داد.

6 خرداد 1402

620 عنوان کتاب روانشناسی و دانشگاهی عرضه شد

به گزارش خبرنگاران انتشارات جوانه رشد با 620 عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد که از این تعداد 60 عنوان چاپ اولی بود.

31 اردیبهشت 1402

یک نویسنده: مدارس ناتوان پرور شده اند، بی مهارتی دانش آموزان مقدار فرونشست زمین و خشکسالی خطرناک است

نظری با اشاره به هشدارهای جهانی به نظام های آموزشی بیان نمود: طبق هشدارهای جهانی تا 10 سال آینده حدود 80 درصد مهارت هایی که بچه ها در مدارس به دست می آورند به کارشان نمی آید. آنها با چیزهایی که خوانده اند نمی توانند زندگی نمایند. این خطرش از خطر فرونشست...

29 اردیبهشت 1402

جزئیات تازه ترین کنسرت های تهران ، حمید هیراد، رضا بهرام و ...

در روزهای بهاری، کنسرت های مختلفی بیشتر در ژانر پاپ روی صحنه می روند؛ با این وجود به نظر می رسد که به تدریج هنرمندان سایر ژانرها نیز به جمع برگزارکنندگان کنسرت اضافه شده اند.

21 اردیبهشت 1402

خبر مهم برای خانواده ها ؛ دانش آموزان در اسفند تا چه روزی باید به مدرسه بروند؟

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره زمان تعطیلی مدارس در خاتمه سال شرح داد.

8 اسفند 1401

سعدآباد پربازدیدترین موزه ایران شد

مدیرکل موزه ها با اشاره به بازدید بیش از 18 میلیون نفر از موزه های وزارتخانه میراث و گردشگری از ابتدای سال 1401 تا به امروز گفت: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با تعداد 3 میلیون و 121 هزار نفر-بازدید، پربازدیدترین موزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی...

29 بهمن 1401

ضرغامی: زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد ، به زودی به زنجان سفر می کنم

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه همه شهرهای کشور موقعیت بکر و قابل استفاده ای دارند، اضافه نمود: استان زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد و شایسته سرمایه گذاری بیشتر است.

19 بهمن 1401

واکنش کلوپ به هزینه های سنگین چلسی در زمستان

لیورپول فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به مصاف ولورهمپتون می رود و باید دید که لیورپولی ها در این بازی در رقابت های لیگ برتر انگلیس چه نتیجه ای خواهند گرفت. یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

17 بهمن 1401

واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به ادعای آژانس درباره فردو

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش نموده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام ننموده است.

16 بهمن 1401

ثبت رویدادهای گردشگری و فرهنگی ایران در بستر یک سامانه

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، ثبت رویدادهای گردشگری و فرهنگی ایران در بستر یک سامانه صورت می گیرد.

1 بهمن 1401
تعداد: (85)