کدام خودروها در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مشهد معرفی شدند؟

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با میزبانی بیشتر خودروسازان دولتی و خصوصی در حال برگزاری است. این نمایشگاه تا ساعت 22 روز شنبه 12 شهریورماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای تماشا از نمایشگاه و محصولات عرضه شده در آن در نمایشگاه حضور پیدا نمایند.

کدام خودروها در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مشهد معرفی شدند؟

این نمایشگاه با حضور چند شرکت خارجی و شرکتهایی از خراسان رضوی و استان های تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، قزوین، اصفهان و مازندران برپا شده است.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شرکتها و مجموعه های خودروی، فراوریکنندگان خودروهای سبک و سنگین و خودروهای کلاسیک است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری فعالان این حوزه برگزار می گردد.

در این نمایشگاه محصولات تازه خودروسازان رونمایی و زمان عرضه بسیاری از این محصولات تازه تعیین شد. در ادامه به آنالیز خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه می پردازیم.

آگهی های انواع خودرو را در وبلاگ چراغ روشن ببینید

خودروسازی سایپا با محصولات متنوع به همراه زیرمجموعه های خود در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مشهد شرکت نموده است. سایپا با طیف وسیعی از محصولات در نمایشگاه شرکت نموده که از جمله آن ها می توان به شاهین CVT، آریا اسپرت، وانت کارون، پادرا پلاس و غیره اشاره نمود.

تیپ تازهی از کوییک با نام کوییک آر پلاس اتوماتیک در غرفه سایپا نهاده شده است که به گیربکس CVT اتوماتیک مجهز بوده و رنگ سقف آن در مقایسه با کوییک R معمولی فرق می نماید.

به سراغ دیگر خودروساز دولتی می رویم. گروه صنعتی ایران خودرو با هشت محصول سواری و آپشنال در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حاضر شد.

ایران خودرو با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان خود و معرفی آخرین محصولات، دستاوردها و توانمندی ها در حوزه های سواری، دیزل و بعلاوه توانمندی های شرکت آپکو (شرکت فراوری خودروهای سفارشی ایران خودرو) در این نمایشگاه حضور یافت.

در این نمایشگاه هشت محصول سواری شامل هایما 8S، هایما 7X، وانت آریسان دو، تارا دستی و اتوماتیک، هایما S7P آپشنال و 206 تیپ سه و 207 دو رنگ به نمایش گذاشته شد. بعلاوه توانمندی های شرکت آپکو در سه گروه ایمنی، رفاه و زیبایی با ارائه دو محصول آپشنال در معرض دید بازدیدکنندگان غرفه ایران خودرو نهاده شد.

در حاشیه نمایشگاه خودروی مشهد مدیرعامل ایران خودرو خراسان از شروع فراوری انبوه هایما 8S از مهر سال جاری اطلاع داد و گفت:

نمونه های اولیه محصول به فراوری رسیده و تا خاتمه سال، فراوری پنج هزار دستگاه از آن هدف گذاری شده است.

بیژن زاهدی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد اظهار داشت: 7X محصول ایران خودرو خراسان است که بهمن ماه معرفی و فراوری آزمایشی آن شروع خواهد شد.

وی بیان داشت: ایران خودرو خراسان در پی تحقق اهداف استراتژیک خود، سال گذشته وانت آریسان را به سبد محصولات خود افزود و در حال حاضر برنامه فراوری این محصول روزانه 40 دستگاه است که با تامین به موقع قطعات امکان افزایش به 70 دستگاه نیز وجود دارد.

به سراغ خودروسازان بخش خصوصی می رویم. شرکت مدیران خودرو با نمایش تازهترین و پیشرفته ترین محصولات خود در قالب فونیکس به عنوان برند لوکس محصولات این شرکت و بعلاوه برند ام وی ام که شامل محصولات به روز و جوان پسند این شرکت می گردد در این نمایشگاه حضور یافت.

گروه بهمن دیگر خودروساز خصوصی پیروز کشور در فضایی بالغ بر هزار و 500 مترمربع محصولات شرکت های زیرمجموعه خود را در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار داد.

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 رونمایی شد. این نسخه صرفا یک نسخه فیس لیفت مینور پیکاپ کاپرا 2 قبلی بوده که تغییراتی را در نمای ظاهری تجربه نموده و تعیینات و ویژگی هایی مشابه با نسخه قبلی دارد.

بیوک علیمرادلو در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد در خصوص تشریح برنامه های این گروه خودروسازی اظهار داشت:

قرار بود دو محصول تازه گروه بهمن، یعنی ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ زودتر وارد بازار شوند اما بنا به مشکلاتی که طی ماه اخیر به وجود آمد با تاخیر روبرو شد و مهر و آبان سال جاری وارد بازار می شوند.

علیمرادلو اعلام نمود: در حوزه فراوری اتوبوس آسنا توانسته ایم محصولی تازه را به بازار عرضه نماییم و با توجه به اندازه فراوری این محصول می توانیم بخشی از احتیاج بازار را تامین نماییم و در خصوص خودروهای دیزلی نیز با ورود امپاور توانستیم جای خالی این محصول را در سبد محصولات شرکت و بازار پر کنیم.

مدیر عامل گروه بهمن در خصوص مجموعه ایران دوچرخ نیز گفت: تنوع محصولات موتورسیکلت را افزایش داده و موتورسیکلت برقی تازهی را به زودی به بازار عرضه خواهیم کرد.

کرمان موتور به عنوان یکی از فراوریکنندگان و مونتاژکاران پیروز کشور با محصولات متعددی در نمایشگاه شرکت نموده است. تازهترین سدان این گروه به نام KMC J7 یکی از پربازدیدترین خودروهای موجود در نمایشگاه به شمار میرود که ظاهرا با قیمت 1.2 میلیارد تومان به بازار عرضه می گردد.

محمد رضا پورکاظمی در خصوص این سدان تازه اظهار داشت:

در حال حاضر خودرو سدان کی ام سی J7 مراحل تست های استاندارد و محیط زیست را می گذراند و پس از اخذ مجوزها، تا آخر شهریورماه مراحل اخذ شماره گذاری انجام می گردد و قیمت کارخانه ای مصوب برای خودرو کی ام سی J 7 در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتوردر رابطه با ارائه تسهیلات خرید برای این خودرو اضافه نمود: با توجه به شرایط مالی موجود، تسهیلات برای فروش کی ام سی J7 برای مشتریان کرمان موتور در نظر گرفته خواهد شد.

محصولات دیگری همانند جک S5 با موتور 1.5 لیتری TGDi، جک S3، جک J4 و پیکاپ KMC T8 نیز در غرفه کرمان موتور به نمایش درآمده اند. پرچم دار شاسی بلندهای کرمان موتور، یعنی KMC K7 نیز به مشهد آورده شده تا بازدیدکنندگان از نزدیک با ظاهر و باطن این محصول آشنا شوند.

فردا موتور نیز با سبد محصولات متعددی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حاضر شده است.

یکی از محصولات مجذوب کننده و تازه فرداموتور که در نمایشگاه تهران نیز سروصدای زیادی به پا کرد، خودروی FMC M4 است. نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران بود که فرداموتورز از FMC M4 پرده برداشت و بعد همان نسخه را در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی کرد، اما این بار در مشهد رنگ تازه از این ون لوکس رونمایی شد.

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز در خصوص زمان عرضه خودرو فردا M4 اظهار داشت:

برنامه عرضه این خودرو به بازار برای حدود 1 تا 2 ماه دیگر است و شرایط فروش آن اعلام خواهد شد.

***

اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ چراغ روشن بخوانید.

***

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار

به "کدام خودروها در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مشهد معرفی شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودروها در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مشهد معرفی شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید