نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می برد، عکس

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، گجت نیوز نوشت: در نمایشگاه خودرو بانکوک 2023 چند نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس حضور پیدا کردند؛ نسخه هایی که با طراحی خاص خود، هر نگاهی را جذب خود می نمایند.

نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می برد، عکس

شعبه تایلند تویوتا در جریان نمایشگاه خودرو بانکوک 2023 چند نسخه تیون شده ویژه از پیکاپ هایلوکس را به نمایش گذاشت. 5 نسخه ویژه ای که تویوتا ارائه داده است، رِوو 54th، روو High Performance Style، روو Twin Turbo، روو Dragster و روو Z Runner نام دارند. هر کدام از آن ها هم دارای ویژگی های متفاوت از نظر طراحی و عملکرد هستند که باعث می گردد طیف گسترده ای از پیکاپ دوست ها را پوشش بدهند.

نسخه های ویژه تازه تویوتا هایلوکس

نسخه 54th تویوتا هایلوکس با طراحی تهاجمی آفرودی، بر پایه هایلوکس دوکابینه پری رانر تک دیفرانسیل 2.4 لیتری دنده اتوماتیک توسعه پیدا نموده است. کیت وایدبادی، ورودی هوای روی کاپوت از نوع اسکوپ، یاری فنرهای پروفندر در جلو و عقب، فنرهای تی جی ام بالا رفته و رینگ های 20 اینچی المان های تازهی اند که برای این نسخه ویژه در نظر گرفته شده اند.

هایلوکس High Performance Style هم مشابه نسخه مذکور دیگر از طراحی تهاجمی با رنگ قرمز بدنه به همراه تریم مشکی برخوردار است. بعلاوه از کیت بدنه حجیم، کیت سیستم تعلیق، یاری فنرهای پروفندر در جلو و عقب و رینگ های 20 اینچی لنزو با تایرهای یاکوهاما بهره می برد. حتی واحد فرمان موتور و اگزوز اسپرت آن به وسیله شخص ثالث تهیه شده است.

در حالی که دو نسخه قبلی آفرودمحور بودند، نسخه های Twin Turbo ،Dragster و Z Runner طراحی نزدیک تر به یک خودرو روزمره دارند؛ از فاصله کمتر کف بدنه آن ها نسبت به سطح زمین می توان متوجه این موضوع شد.

نسخه Dragster بعلاوه از لحاظ عملکرد ارتقا پیدا نموده و مجهز به یک پیشرانه دیزل 2.4 لیتری توربوشارژ با خروجی 500 اسب بخار شده است. سرسیلندر اصلاح شده و اینترکولر، میل لنگ، سوپاپ ها و بقیه اجزای تازه در دستیابی این پیکاپ به این عملکرد تاثیرگذار بوده اند.

در نهایت لازم به ذکر است که تویوتا هایلوکس هم در پیروی از تاکوما مدل 2024 نسل تازه، در آینده نزدیک با پیشرانه هیبرید در دسترس قرار می گیرد. مدتی قبل تویوتا به صورت رسمی اظهار داشت که نسخه هیبرید هایلوکس در نیمه اول سال 2024 در بازار استرالیا عرضه خواهد شد. پیشرانه این نسخه شامل یک موتور دیزل 2.8 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی کوچک به علاوه یک باتری 48 ولتی برای تغذیه آن می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ چراغ روشن مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می برد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می برد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید