اخبار صنعت

طرز تهیه نان شیرمال شیرین و خوشمزه به سبک نانوایی

نان شیرمال هم مثل فطیر، از جمله محصولات سنتی کشورمان است که در جایی میانه نان و شیرینی قرار می گیرد و در هر استان به روشی متفاوت پخته می گردد. عده ای آن را کم شیرین و مناسب برای صرف در کنار پنیر و گردو می پسندند و عده ای آن را شیرین تر و با رایحه هل و دارچین...

25 مهر 1402

دولت سیزدهم 29 هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری را صادر کرد

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، دولت سیزدهم 29 هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری را صادر کرد.

5 مهر 1402

گردوی تویسرکان ثبت جهانی می گردد؟

ثبت جهانی گردوی تویسرکان در فائو (سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد) که چند سالی است مراحل پیگیری را می گذراند، حالا به مرحله نهایی رسیده است.

25 شهریور 1402

هشدار نارنجی هواشناسی برای 18 استان

سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا اوضاع جوی 18 استان نارنجی می گردد.

19 شهریور 1402

صنعت چاپ نقشی حیاتی در رشد فراوری دارد

به گزارش خبرنگاران ، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی به مناسبت 11 شهریور روز صنعت چاپ، به نقش و جایگاه این صنعت در کشور پرداخته است.

11 شهریور 1402

بازگشت مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی

مینی سریال خائن کُشی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی از آدینه 3شهریور، ساعت 9صبح به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

26 مرداد 1402

مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است.

22 مرداد 1402

حتی پرسپولیسی ها هم به من فحش ندادند ، از دقیقه یک اولین بازی به من و خانواده ام فحاشی شد

سرمربی فولاد با بیان اینکه اتحاد در بین گروه من و طرفداران خیلی کم است و فاصله زیادی دارد، اظهار کرد: هنوز کامنت های بسیار منفی و بد داریم و اولین تیم در ایران است که با فحش و ناسزا از من استقبال کردند.

17 مرداد 1402

تصمیم نو استقلال برای جذب دو بازیکن مدنظر نکونام

فوتبال 360 نوشت: استقلالی ها در پی آن هستند تا دو بازیکن نو را از تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان به خدمت گیرند.

11 مرداد 1402

پیام یک بازیکن به یحیی؛ خارجی نخر من هستم ، ذخیره برترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در پست خودم می شوم!

بازیکن جوانی که این روزها در تمرین پرسپولیس کوشش زیادی برای جلب نظر یحیی دارد می گوید می تواند خیال او را راحت کند.

8 مرداد 1402

14مدل طرز تهیه غذای ایرانی با گوشت خوشمزه و لذیذ

لیست انواع غذای ایرانی با گوشت بسیار متنوع است و اگر گوشت قرمز دوست داشته باشید، گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. در این مقاله از در به آنالیز انواع غذاهای ایرانی با گوشت قرمز می پردازیم و طرز تهیه آنها را به شما آموزش خواهیم داد. فیلم آموزش تهیه...

31 تیر 1402

فایده ثبت جهانی شهرها، شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران کدامند؟

صنایع دستی ایران مجموعه ای از صنایع هنری و سنتی است که ضمن رعایت ضوابط شرعی و قانونی با موضوع خلاقیت، ذوق و زیبایی شناسی با بهره گیری از مواد اولیه قابل دسترس فراوری می گردد و فرایند ساخت و فراوری محصول به صورت فردی یا گروهی عمدتاً با دست و با یاری ابزار...

24 تیر 1402

عجیب ترین زنبور دنیا که با گوشت مرده جادو می نماید!

زنبور کرکس (Vulture Bee) از نوع زنبور های بدون نیش است که قدمت نخستین اطلاعات ثبت شده درباره آن ها به سال 1758 باز می شود. اما در سال 1982 بود که تغذیه زنبور های کرکس از گوشت حیوانات مرده به وسیله حشره شناس دیوید روبیک (David Roubik) کشف شد.

13 تیر 1402

نامه گلایه آمیز ظریف به حسن روحانی از بیژن زنگنه

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نامه گلایه آمیز ظریف به روحانی را در مورد عملکرد زنگنه در پرونده گاز ترکمنستان تشریح کرد.

25 خرداد 1402

معرفی 10 تا از برترین آهنگ های ترکی در سال 2023 همراه با دانلود ریمیکس آنها

در سال 2023، صنعت موسیقی ترکیه همچنان با آهنگ های شنیدنی و پرفروش خود، در دنیای موسیقی دنیا محبوبیت فراوانی دارد. در این مقاله، به معرفی 10 تا از برترین آهنگ های ترکیه ای در سال 2023 برای دانلود آهنگ ترکی می پردازیم.

17 خرداد 1402

خواص معجزه آسای این خوراکی ها برای تقویت حافظه

یک مطالعه تازه نشان می دهد که احتمالاً با افزایش سن بخشی از حافظه و توانایی های فکری از بین می روند، اما مواد مغذی به نام فلاوانول ها ممکن است به جلوگیری از این زوال یاری کند.

14 خرداد 1402

پرچمدار تاشو سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، عکس

سامسونگ گلکسی زد فولد 5، به گفته اطلاعاتی Ice Universe، به نظر می رسد که تاخوردگی صفحه نمایش مشابه نسخه قبلی خود را داشته باشد.

11 خرداد 1402

راهنمای جامع شغل تعمیرات لوازم خانگی

شغل تعمیرات لوازم خانگی یکی از مشاغل فنی پر درآمد می باشد که بازار کار به نسبت پر رونقی داشته و کسب درآمد عالی را برای علاقه مندان این حوزه تضمین می کند. تعداد قابل توجه افرادی که از عیب یابی تجهیزات برقی لذت می برند، جذب این شغل شده و تمایل دارند اطلاعات...

2 خرداد 1402

فرستاده های مخفی کمیته اخلاق در محل بازی های پرسپولیس و سپاهان

هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز پنجشنبه در شهر های مختلف کشور از ساعت 18 شروع می گردد که رقابت در بالای جدول به اوج خود رسیده است. پرسپولیس و سپاهان برای کسب قهرمانی به ترتیب میهمان نساجی قائمشهر و مس کرمان هستند.

28 اردیبهشت 1402

چرا پرسپولیسی ها محسن فروزان را دوست دارند؟!

پرسپولیس در هفته بیست ونهم لیگ، گل گهر را شکست داد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد. بازی با گل گهر، یکی از سخت ترین چالش های پرسپولیس، در هفته های پایانی محسوب می شد. پرسپولیسی ها، اما در این مسابقه، زیاد به دردسر نیفتادند و 4 گل به حریف زدند. سه گل از...

24 اردیبهشت 1402
تعداد: (260)