موسیقی

برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی؛ معرفی 6 مدل حرفه ای و کارآمد

ایربادزهای بلوتوثی به سبب نداشتن محدودیت های هندزفری های سیمی، به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند و شرکت های فعال در حوزه فناوری نیز طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها و قابلیت های مختلف در بازه های قیمتی گوناگون روانه بازار نموده اند....

9 شهریور 1402

با این کارها عاشق مطالعه خواهید شد

کتاب خواندن یک لطف حیاتی است به خودمان و افراد و دنیا اطرافمان. البته بهتر است این لطف را به مهمی یک وظیفه در نظر گرفت تا آن را بشناسیم و اصولش را هم بدانیم.

29 مرداد 1402

فستیوال دو لمانژا یکی از برترین فستیوال های برزیل است

جاذبه ها/ براساس گزارش های بدست رسیده، فستیوال دو لمانژا یکی از برترین فستیوال های برزیل است.

14 مرداد 1402

معرفی 10 تا از برترین آهنگ های ترکی در سال 2023 همراه با دانلود ریمیکس آنها

در سال 2023، صنعت موسیقی ترکیه همچنان با آهنگ های شنیدنی و پرفروش خود، در دنیای موسیقی دنیا محبوبیت فراوانی دارد. در این مقاله، به معرفی 10 تا از برترین آهنگ های ترکیه ای در سال 2023 برای دانلود آهنگ ترکی می پردازیم.

17 خرداد 1402

7 مورد از برترین موزه های لوسرن

موزه هیجان انگیز و تعاملی حمل و نقل برای هر کسی می تواند جالب باشد و بازدید از کلکسیون روزنگارت عاشقان هنر را غرق لذت خواهد نمود. در این مطلب تعدادی از دیدنی ترین موزه ها، گالری ها و نمایشگاه های لوسرن سوئیس را به شما معرفی می کنیم.

12 خرداد 1402

جزئیات تازه ترین کنسرت های تهران ، حمید هیراد، رضا بهرام و ...

در روزهای بهاری، کنسرت های مختلفی بیشتر در ژانر پاپ روی صحنه می روند؛ با این وجود به نظر می رسد که به تدریج هنرمندان سایر ژانرها نیز به جمع برگزارکنندگان کنسرت اضافه شده اند.

21 اردیبهشت 1402

10 اسپیکر فوق العاده برای فضای باز؛ از مالی تا گران ترین ها

آیا در پی خرید بهترین اسپیکر فضای باز هستید؟ در این مقاله قرار است چند محصول مجذوب کننده و شگفت انگیز را معرفی کنیم. همچنین به این موضوع مهم هم می پردازیم که چرا باید برای خرید اسپیکر فضای باز اقدام کنیم. اصلا آیا چنین محصولی ارزش خرید را دارد یا خیر.

12 اردیبهشت 1402

واکنش وزارت ارشاد به توهین برنامه خودمونی به استاد موسیقی

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ با انتشار متنی از دست اندرکاران برنامه خودمونی خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم محمدی به وسیله یکی از شرکت کنندگان اعلام برائت کند.

1 اردیبهشت 1402

جشن نوروز در جمهوری آذربایجان

جشن نوروز که یکی از مهم ترین اعیاد در جمهوری آذربایجان و منادی بهار است، با برنامه های مختلفی جشن گرفته می شود.

27 اسفند 1401

جشنواره فیلم 100 به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم صد ثانیه ای آدینه شب دوازدهم اسفند ماه سال جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار گردید.

13 اسفند 1401

بهترین اسپیکرهای ضد آب از نگاه کاربران که همین حالا می توانید خریداری کنید

یکی از گجت هایی که به ویژه در چند سال اخیر کاربرد گسترده ای یافته، اسپیکر قابل حمل است اما گاهی با توجه به شرایط محیطی که می رویم، قابل حمل بودن به تنهایی کافی نیست و اینجاست که بحث ضد آب بودن به عنوان یک فاکتور ضروری مطرح می گردد.

8 اسفند 1401

سعدآباد پربازدیدترین موزه ایران شد

مدیرکل موزه ها با اشاره به بازدید بیش از 18 میلیون نفر از موزه های وزارتخانه میراث و گردشگری از ابتدای سال 1401 تا به امروز گفت: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با تعداد 3 میلیون و 121 هزار نفر-بازدید، پربازدیدترین موزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی...

29 بهمن 1401

برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس گرجستان!

در میان شهرهای گرجستان، تفلیس از معروفیت بسیاری برخوردار است. موقعیت جغرافیایی تفلیس، آب و هوا و ویژگی های گردشگری آن موجب شده تا در سال های اخیر این شهر مورد استقبال گردشگران بسیاری از سراسر جهان قرار گیرد. در میان مسافران، ایرانیان جایگاه خاص خود را...

18 دی 1401

جاذبه های تفریحی شبانه در سفر به دور جهان

در جهان امروز، شهرها گوناگونی هستند که با داشتن جاذبه های تفریحی برای علاقه مندان سفر در تاریکی شب و گردش شبانه، یک مقصد ایده آل تلقی می شوند! مکان هایی که برای سپری کردن لحظاتی خوش آن هم در دل سیاهی شب به وجود آمده اند و می توانند یک شب فراموش نشدنی را...

15 دی 1401

جیمیل سوابق خریدهای کاربران را رصد و ثبت می نماید؟! ، معرفی روشی برای مسدود کردن مسیر جاسوسی گوگل

بسیاری از کاربران فضای مجازی عادت دارند خریدهای خود را به وسیله اپ های مختلف مبتنی بر جیمیل خود انجام دهند. با این وجود، به نظر می رسد این کار برای جیمیل و شرکت گوگل سود کلانی رقم زده است.

6 دی 1401

سری به موزه مادام توسو بزنیم

مادام توسو (Madame Tussauds) نام موزهٔ مشهوری است که مرکز آن در شهر لندن، انگلستان قرار گرفته است. در این موزه تندیس های مومی افراد مشهور و تاریخ ساز، ساخته و نگهداری می گردد.

30 آذر 1401

ویژگی هایی از آیفون که مخفی هستند

آیفون دارای ویژگی هایی است که افراد زیادی از آن ها اطلاعی ندارند.

20 آبان 1401

10 روش باحال برای تله پورت کردن در بازی های ویدیویی

از بین تمام قدرت ها و قابلیت هایی که عموماً در آثار داستانی استفاده می شوند، تله پورت کردن، یا دورجابجایی، هم از لحاظ کارآمد بودن و هم از لحاظ باحال بودن جزو برترین هاست. ایده پشت این قابلیت ساده است: این که در یک چشم به هم زدن خود را به طور کامل از یک نقطه...

26 مهر 1401

چگونه S Pen به ابزار جادویی گلکسی های سامسونگ تبدیل شد؟

قلم S یا همان S Pen تا سال ها یکی از مشخصات اصلی گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ بود و این سری را به مجموعه ای منحصربه فرد در دنیای گوشی های هوشمند تبدیل نموده بود. از سال 2021 و با معرفی گلکسی S21 Ultra این قلم برای نخستین بار وارد سری S شد و قابلیت های نوآورانه این...

30 شهریور 1401

وقتی سینما رفتن برای خانم ها ممنوع بود ، روش جالب سانسور در سینمای خانگی زنان قاجار ، طلاق و طلاق کشی دم در سینما

روزگاری سینما رفتن برای خانم ها ممنوع بود و هیچ بانویی جرأت نمی کرد از کنار سالن های سینما رد گردد؛ چه رسد به اینکه بخواهد وارد سینما شده و فیلم ببیند چون نه تنها مسئولان سینما، بلکه تماشاچی ها با جنجال او را بیرون می کردند.

29 شهریور 1401
تعداد: (41)