برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی؛ معرفی 6 مدل حرفه ای و کارآمد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، ایربادزهای بلوتوثی به سبب نداشتن محدودیت های هندزفری های سیمی، به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند و شرکت های فعال در حوزه فناوری نیز طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها و قابلیت های مختلف در بازه های قیمتی گوناگون روانه بازار نموده اند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند شیائومی هستید و بودجه کافی برای خرید یک ایرباد حرفه ای را دارید، ما را در این مطلب همراهی کنید، چرا که در راهنمای خرید برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی، به معرفی و آنالیز 6 ایربادز پیشرفته با طیف گسترده ای از امکانات کاربردی خواهیم پرداخت تا خرید خوبی را از خبرنگاران تجربه کنید.

برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی؛ معرفی 6 مدل حرفه ای و کارآمد

ایربادز بلوتوثی شیائومی مدل بادز 3 پرو

بدون شک برای گوشی های هوشمند یک برند خاص، محصولات و گجت های هوشمند متعلق به زیست بوم همان برند، سازگارترین گزینه ممکن در بازار به شمار می روند و این موضوع در خصوص ایربادز بلوتوثی شیائومی مدل بادز 3 پرو نیز به خوبی صدق می نماید.

این محصول که یکی از برترین ایربادزها برای گوشی های هوشمند شیائومی به شمار می رود، طراحی بسیار ارگونومیکی دارد که خیلی راحت درون گوش کاربران قرار می گیرد و درون آن چفت می گردد. این ایربادز در میان رقبا برترین عملکرد در کاهش نویز تا 40 دسی بل را داشته و از حالت dual transparency نیز پشتیبانی می نماید.

هر کدام از ایربادهای این محصول باکیفیت شیائومی، پشتیبانی از صدای HiFi با پایداری مناسب، کیفیت صدای خارق العاده، تحریف صدای بسیار کم و بازیابی صدای واقعی را به همراه دارند و بعلاوه باید به پشتیبانی از قابلیت spatial audio این محصول اشاره کنیم که یک میدان صوتی فراگیر 360 درجه را درون گوش کاربران به وجود می آورد.

وقتی به ایربادهای این محصول بیشتر دقت کنید، متوجه می شوید که حلقه خروجی صدا در این مدل نسبت به نسل قبلی کمی بزرگ تر شده و حجم صدای بیشتری را به سمت گوش روانه می نماید. پشتیبانی از قابلیت head tracking (ردیابی سر)، یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و منحصر به فرد این محصول شیائومی است که سبب خلق صدایی آکوستیک خواهد شد.

این محصول اولین ایربادز در دنیا با پشتیبانی از LHDC 4.0 است که نسل بعدی پروتکل صوتی با کیفیت فوق العاده، با دو واحد مغناطیسی الماسی شکل، اثرات ارتعاشی بسیار حساس و فراوری صدایی ظریف و گوش نواز است. بادز 3 پرو از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می نماید و به لطف داشتن استاندارد IP55، در برابر پاشش قطرات آب کاملاً مقاوم است.

با یک بار شاژر، این ایربادز می تواند تا شش ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند که این مقدار با استفاده از کیس شارژش به حدود 27 ساعت می رسد. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید.

ایربادز بی سیم هایلو مدل PurFree Buds

محصولات برند هایلو سازگاری بسیار خوبی با محصولات زیست بوم شیائومی دارند و هدفون بی سیم هایلو مدل PurFree Buds، یکی از برترین ایربادزها برای کاربران گوشی های هوشمند شیائومی در بازار به شمار می رود.

وقتی جعبه این محصول را باز می کنید، در نگاه اول طراحی خاص و بسیار منحصر به فرد این ایربادز خودنمایی می نماید؛ طراحی که ایربادها روی گوش ها قرار می گیرند و همین امر سبب شده تا کاربران خیلی ساده و راحت و تا ساعت های بسیار طولانی بدون خستگی بتوانند از این ایربادز بهره ببرند.

درایور های با ابعاد 16.2 میلی متری در PurFree Buds، وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند. از طرفی مقاومت در برابر پاشش آب هم سبب شده تا در شرایط جوی متنوع بتوانید از این محصول بهره ببرید و حتی تعریق بدن هم آسیبی به آن وارد نمی نماید.

این محصول مجهز به دو میکروفون برای ارائه تجربه مکالمه شفاف است که البته قابلیت نویز کنسلینگ هم سبب شده تا صدای شما در محیط هایی با نویز و سر و صدای نه چندان کم هم به خوبی برای مخاطب طرف مقابل فرستاده گردد. این ایربادز از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می نماید و حداکثر بردی 10 متری دارد.

انتخاب باتری بسیار مناسب و قدرتمند برای این ایربادز هایلو موجب شده تا هر کدام از گوشی ها به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید 8 ساعت را برای پخش موسیقی داشته باشند و محفظه شارژر هم به ازای هر بار شارژ توانایی سه بار شارژ صد درصدی ایربادهای این محصول را دارد. در نهایت به یاری کیس شارژ، این محصول می تواند تا حداکثر 32 ساعت شما را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کند.

هدست بلوتوثی شیائومی مدل NBA BUDS 3 PRO POWER PLANT

اگر در پی یک ایربادز باکیفیت با قابلیت نویز کنسلینگ پیشرفته برای مکالمات خود هستید، می توانید روی هدست بلوتوثی شیائومی مدل NBA BUDS 3 PRO POWER PLANT، به عنوان یکی از برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی حساب ویژه ای باز کنید.

این ایربادز شیائومی با ترکیبی از فناوری های انحصاری نویزکنسلینگ به دو صورت اکتیو و پسیو، برترین تجربه حذف نویز به کاربران ارائه می دهد. BUDS 3 PRO POWER PLANT در هر کدام از ایربادها از سه میکروفون بهره برده که دو تای آن برای شناسایی و حذف نویز محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

در رابطه با تاخیر صدا هم باید گفت که پخش صدا در این ایربادز شیائومی، تاخیر چندانی نداشته و به بیان خود کمپانی به حدود 69 میلی ثانیه می رسد؛ البته این مورد به گوشی هوشمند شما و مدل آن نیز وابسته است، اما به طور کلی شاید این محصول خیلی برای استفاده گیمنیگ مناسب نباشد.

ایربادهای این محصول مجهز به باتری های 35 میلی آمپر ساعتی هستند که تا شش ساعت به طور مداوم کاربران را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی می نمایند. البته این آمار با استفاده از کیس شارژ 470 میلی آمپر ساعتی، به 28 ساعت در حالت نویز کنسلینگ غیرفعال می رسد. در صورت فعال بودن آن، مدت زمان شارژدهی کمتر خواهد شد.

روی بدنه کیس شارژ این محصول یک درگاه USB-C دیده می گردد که برای شارژ کردن مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت نویز کنسلینگ فعال، صدای اضافی محیط به ادعای شیائومی تا 35 دسی بل کاهش پیدا می نماید. بعلاوه باید به مقاومت در برابر رطوبت و عرق این محصول اشاره کنیم که برای استفاده ورزشکاران مناسب خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

هندزفری بلوتوثی مدل X1 pro، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ایربادزهای عرضه شده به بازار از برند هایلو است که قابلیت های بسیار خوبی را در ازای پرداخت قیمتی معقول به کاربران ارائه می دهد.

این محصول طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و همین عامل نیز موجب شده تا کاربران بتوانند هنگام ورزش کردن و دویدن نیز از این ایربادز بدون هیچ نگرانی از بابت افتادن از گوش استفاده نمایند. بلوتوث نسخه 5.2، امکان اتصال آسان و سریع را فراهم نموده و البته باید بدانید که این محصول توانایی اتصال با گوشی های هوشمند سیستم عامل اندروید و iOS را دارد.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مجذوب کننده این محصول، بدون شک نویز کنسلینگ است که نویز های موجود در محیط را تا مقدار بسیار قابل توجهی کاهش می دهد و در نهایت خروجی صدای بسیار با کیفیت را شاهد خواهید بود. البته باید اشاره کنیم که در این ایربادز سه حالت نویز کنسلینگ در نظر گرفته شده که تا با توجه به شرایط خود، برترین گزینه را انتخاب کنید.

هایلو مدل X1 pro، که یکی از برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی است با یک بار شارژ می تواند تا 9 ساعت شارژدهی ارائه دهد که این مقدار با استفاده از کیس شارژ و غیرفعال بودن حالت نویز کنسلینگ تا 44 ساعت نیز می رسد. در صورت فعال بودن این قابلیت، کاربران تا 22 ساعت می توانند از این محصول بهره ببرند. شارژ شدن کامل کیس این ایربادز نیز حدود سه ساعت طول می کشد.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل ردمی بادز 4 پرو

ردمی بادز 4 پرو به لطف قابلیت های پیشرفته اش و کیفیت صدای بسیار خوبی که ارائه می دهد، بدون شک یکی از برترین ایربادزهای حرفه ای بازار برای گوشی های شیائومی محسوب می گردد.

درون هر ایرباد این محصول، یک درایور داینامیک بسیار قدرتمند تعبیه شده که وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارد و این کار را نیز به برترین شکل انجام می دهد. این ایربادز از فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته سه حالته پشتیبانی می نماید که قادر است تا 99.3 درصد از نویزهای خارجی را مسدود کند.

یک توری ضد باد نیز در بخش بیرونی این محصول تعبیه شده تا به طور موثرتری صدای باد را مسدود و فیلتر کند. این ایربادز شیائومی در برابر پاشش قطران آب و عرق مقاوم است و به راحتی می توانید از آن برای ورزش کردن بهره ببرید. بعلاوه به لطف سه میکروفون حذف نویز در این محصول، کاربران مکالمه بسیار شفاف و باکیفیتی را تجربه خواهند کرد.

با یک بار شارژ کردن، این محصول می تواند شارژدهی 9 ساعته را به کاربران ارائه دهد که با یاری کیس شارژ این مقدار به 36 ساعت می رسد.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods

هندزفری بلوتوثی مدل MoriPods، یک ایربادز باکیفیت و پیشرفته از برند هایلو است که قابلیت های بسیار کاربردی را برای افراد به همراه می آورد.

ایربادهای این محصول از طراحی ارگونومیکی بهره می برند و با وزن 3.9 گرمی، دارای یک ساقه نسبت بلند در امتداد درایور 12 میلی متری خود هستند.

این مدل از گواهی IPX4 پیروی می نماید و در برابر تعریق گوش و پاشش قطرات آب (باران) آسیبی نمی بینند. MoriPods بر پایه چیپست کوالکام 3040، بلوتوث 5.2 و کدک aptX راسخ است و از میکروفون های دوگانه حذف نویز نیز پشتیبانی می نماید.

از لحاظ شارژدهی، این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و امکان شنیدن موسیقی را تا 8 ساعت به شما می دهد. البته این مقدار در حالت خاموش بودن نویز کنسلینگ فعال است و در صورتی که ANC فعال باشد، این مقدار به 6 ساعت خواهد رسید. به یاری کیس شارژ، این محصول می تواند تا 24 ساعت شما را همراهی کند.

سخن پایانی

در راهنمای خرید برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی، به معرفی و آنالیز 6 محصول باکیفیت، پیشرفته و برتر از برندهای شیائومی و هایلو پرداختیم تا اگر قصد خرید یک ایربادز پرقابلیت را دارید، خیلی ساده تر و آسان تر از بین گزینه ها دست به انتخاب بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی؛ معرفی 6 مدل حرفه ای و کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی؛ معرفی 6 مدل حرفه ای و کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید