اخبار اقتصادی

دولت سیزدهم 29 هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری را صادر کرد

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، دولت سیزدهم 29 هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری را صادر کرد.

5 مهر 1402

رحمان عموزاد سهمیه المپیک گرفت

در سرانجام رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2023 در بلگراد مرکز صربستان، رحمان عموزاد نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای دنیا 2022، پس از ناکامی در رسیدن به مدال برنز، برای کسب پنجمین سهمیه المپیک پاریس در این وزن مقابل ماکسیم ساچیتان از مولداوی...

29 شهریور 1402

تفاوت برند و نام تجاری چیست؟

برند و نام تجاری دو عنصر مهم در شناخت یک کسب و کار هستند که در توسعه و موفقیت آن نقش مهمی ایفا می نمایند اما این دو عبارت به معنای متفاوتی درک می شوند و به جوانب مختلفی از هویت و معرفت کسب و کار اشاره دارند.

27 شهریور 1402

مبلغ قرارداد ستاره تازه پرسپولیس چقدر است؟

بعد از مدت ها جست جو برای پیدا کردن یک مهاجم خارجی، به نظر می رسد کار پیوستن فیلیپه کایسدو به پرسپولیس تمام شده است و توافقات نهایی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس انجام شده است.

20 شهریور 1402

برترین ایربادزها برای گوشی های شیائومی؛ معرفی 6 مدل حرفه ای و کارآمد

ایربادزهای بلوتوثی به سبب نداشتن محدودیت های هندزفری های سیمی، به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند و شرکت های فعال در حوزه فناوری نیز طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها و قابلیت های مختلف در بازه های قیمتی گوناگون روانه بازار نموده اند....

9 شهریور 1402

با صفا آقاجانی بازیگر باسابقه و گوینده رادیو ، خاطرات پامنار، سفارت شوروی و همسایگی با شازده ها، ،

بچه پامنارم! نخستین دیالوگ صفا آقاجانی بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو معرفی خودش است. مثل صدای گرمش از رادیو که در برخورد نزدیک صمیمی تر هم می گردد.

3 شهریور 1402

بازگشت مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی

مینی سریال خائن کُشی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی از آدینه 3شهریور، ساعت 9صبح به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

26 مرداد 1402

مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است.

22 مرداد 1402

قیمت افسانه ای و نو یک کیلو پسته

اقتصاد آنلاین نوشت: در بازار آجیل و خشکبار؛مغز پسته دندانه درشت(گرانول) یک کیلویی مبلغ 876,700 تومان است این در حالیست که یک کیلو پسته تازه دامغان مبلغ 364,600 تومان می باشد.

22 مرداد 1402

قیمت آپارتمان 60 متری در تهران چقدر است؟

خبرنگاران- قیمت آپارتمان 60 متری در مقرون به صرفه ترین و گران ترین منطقه تهران به طور میانه نزدیک شش میلیارد و 360 میلیون تومان اختلاف دارد. آخرین برآورد ها در منطقه یک واقع در شمال مرکز عدد متری 138 میلیون و 400 هزار تومان را برای آپارتمان های مسکونی نشان می...

11 مرداد 1402

ساعت گران بها بن سلمان خبرساز شد

ساعت Audemars Piguet Royal Oak Offshore Montauk یک نسخه محدود است. پسوند بزرگراه برای این ساعت به این علت انتخاب شده است که نیویورکی ها را به خورشید و موج سواری متصل می نماید.

6 مرداد 1402

اجاره خانه نقلی در گیشا چند؟

برای اجاره خانه های 50 تا 60 متری در گیشا به حداقل 300 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه احتیاج دارید.

4 مرداد 1402

گلایه عضو شورای شهر از شرایط محله جوانمرد ، شربیانی: شاهد تولد بچه ها معلول به علت دکل های فشار قوی هستیم

عضو هیئت رئیسه شورا با بیان اینکه 300 پلاک در ملک آباد در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: سالیانه تعداد زیادی کودک معلول به علت قرار گرفتن در معرض این دکل ها به جهان می آیند.

3 مرداد 1402

28 میلیون نفر زیر خط فقر

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با هشدار به 28 میلیونی شدن جمعیت زیر خط فقر، زنگ خطر حوزه سلامت اجتماعی را به صدا در آورده است، گفت: بی توجهی به رشد آسیب های اجتماعی سبب بحرانی شدن حوزه سلامت اجتماعی می گردد در این میان زنانه شدن آسیب های اجتماعی باید...

3 مرداد 1402

انتخاب اول من استقلال بود ، با پول خرید من برای یک بازیکن خانه خریدند!

ستاره فصل گذشته استقلال اضافه نمود: حجت کریمی هم کوشش خود را انجام داد که من در استقلال بمانم.

27 تیر 1402

فایده ثبت جهانی شهرها، شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران کدامند؟

صنایع دستی ایران مجموعه ای از صنایع هنری و سنتی است که ضمن رعایت ضوابط شرعی و قانونی با موضوع خلاقیت، ذوق و زیبایی شناسی با بهره گیری از مواد اولیه قابل دسترس فراوری می گردد و فرایند ساخت و فراوری محصول به صورت فردی یا گروهی عمدتاً با دست و با یاری ابزار...

24 تیر 1402

آنالیز تشک بادی خودرو برند کاربد براساس رنگ و مدل

تشک بادی خودرو کاربرد یکی از لوازم جانبی خودرو است که برای محافظت از صندلی های خودرو در برابر آسیب و سایش استفاده می گردد. این نوع تشک بادی از جنس پارچه ای نرم و مقاوم ساخته شده و قابل شست و شو است. در ادامه مطلب با این محصول کاربردی بیشتر آشنا می شوید.

21 تیر 1402

شما بگویید؛ ساعت هوشمند یا ساعت معمولی؟

در حال حاضر شرکت های زیادی مشغول فراوری ساعت های هوشمند هستند که می توان با استفاده از آن ها در کنار اطلاع از ساعت و تاریخ، به پایش شرایط سلامتی و تناسب اندام هم پرداخت. اما با این حال هنوز هم بعضی ها ساعت های معمولی را به این گجت های هوشمند ترجیح می دهند....

14 تیر 1402

رویایی ترین مسیر گردشگری ایران

خبرنگاران: این مسیر زیبا، با آبشارهای متنوع، چشمه های گوارا و ییلاقات سرسبز و دلفریب، از نگاه بسیاری از گردشگران، پنهان مانده است.

7 تیر 1402

واگذاری زمین برای ساخت5 ایستگاه مترو

شهردار منطقه 22 از واگذاری زمین برای ساخت 5 ایستگاه مترو در غربی ترین محدوده مرکز اطلاع داد.

24 خرداد 1402
تعداد: (338)