سینما

10 بازی برتر با موضوع دزدان دریایی

کدام بازی سارق دریایی بر دریاهای مجازی سیطره دارد؟ به جز تعدادی از فیلم های سری سارقان دریایی کارائیب، تمامی فیلم های سینمایی با موضوع سارقان دریایی که از دهه شصت میلادی تا به امروز ساخته شده هیچ چیز ضرر مالی برای هالیوود نداشته است. Cutthroat Island؟ یک استودیو...

27 شهریور 1402

این کشتی گیر با تعداد مدال های طلایش برترین بود ، می خواهم ناکامی پارسال را جبران کنم ، تک تک حریفانم را بررسی کردم

مهدی محسن نژاد که برادرش طلای جوانان دنیا را گرفت، خودش طی روزهای آینده در دنیای بزرگسالان روی تشک می رود.

14 شهریور 1402

در کمال ناباوری؛ طلاق خانم بازیگر از آقای خواننده ، علت جدایی این زوج چیست؟

در عکس های پاپاراتزی ها که دوست داشتنی و خوب و خوش به نظر می رسیدند؛ عاشق و معشوق، دل و دلدار، لیلی و مجنون. ولی حالا شایعاتی از به انتها رسیدن رابطه عاشقانه زوج مشهور دنیای هنر و تفریح خبر می دهد.

13 شهریور 1402

رد پای پراگیان در مریخ خبرساز شد

در 23 آگوست، به لطف موفقیت چاندرایان-3 هند، در تاریخ فضایی یک موفقیت بزرگ ایجاد شد. اکنون این کاوشگر اخبار جدیدی از روی ماه فرستاده است.

8 شهریور 1402

با صفا آقاجانی بازیگر باسابقه و گوینده رادیو ، خاطرات پامنار، سفارت شوروی و همسایگی با شازده ها، ،

بچه پامنارم! نخستین دیالوگ صفا آقاجانی بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو معرفی خودش است. مثل صدای گرمش از رادیو که در برخورد نزدیک صمیمی تر هم می گردد.

3 شهریور 1402

دفترچه انتخاب رشته کنکوری ها اصلاح شد، رشته سینما به دفترچه برگشت

دفترچه های راهنمای انتخاب رشته های با آزمون و بعلاوه دفترچه راهنمای پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی سراسری سال 1402 اصلاح شد.

1 شهریور 1402

بازگشت مسعود کیمیایی به شبکه نمایش خانگی

مینی سریال خائن کُشی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی از آدینه 3شهریور، ساعت 9صبح به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

26 مرداد 1402

مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مزیتها و ظرفیتهای گردشگری ایران بی بدیل است.

22 مرداد 1402

لحظه ای که سوخو35 سخت ترین مانور هوایی را اجرایی می نماید!، فیلم

مانور کبرا مشهورترین مانور هوایی برای نبردهای نزدیک هوایی است که برای سال ها جنگنده های روسی سوخو27 و میگ 29 معروفیت خود را مدیون آن بودند و حال نوبت به سوخو 35 رسیده است که در این عرصه قدرت نمایی کند.

12 مرداد 1402

چهره استثنایی ماشین لوکس مورد علاقه جانی دپ، عکس

گجت نیوز نوشت: رولزوریس ریث موجود در کلکسیون جانی دپ سوپراستار سینما با قیمت بیش از 300 هزار دلار به بازار عرضه می گردد؛ بنابراین اگر علاقه مند به خرید آن هستید باید حسابی دست به جیب شوید.

2 مرداد 1402

14مدل طرز تهیه غذای ایرانی با گوشت خوشمزه و لذیذ

لیست انواع غذای ایرانی با گوشت بسیار متنوع است و اگر گوشت قرمز دوست داشته باشید، گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. در این مقاله از در به آنالیز انواع غذاهای ایرانی با گوشت قرمز می پردازیم و طرز تهیه آنها را به شما آموزش خواهیم داد. فیلم آموزش تهیه...

31 تیر 1402

بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه شیرازی به پویش نون و پنیر و قصه دعوت شدند

مسئول پاتوق کتاب شیراز در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، شرح داد: این پویش در واقع یک بستر رقابت بین بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه است.

19 تیر 1402

این رفتار والدین، شب ادراری بچه ها را تشدید می نماید

آنچه در مورد شب ادراری بچه ها نگران کننده است تداوم این موضوع بعد از پنج تا شش سالگی است که در آن صورت باید به پزشک مراجعه نموده و برای درمان آن اقدام کرد. برای شناخت دقیق علل و عوامل شب ادراری و چگونگی درمان آن با یک فوق تخصص بیماری های کلیه بچه ها به تبادل...

7 تیر 1402

آخرین شرایط جسمانی فریماه فرجامی

درحالی که بعضی رسانه ها خبر از وخامت حال فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می دهند، پیگیری ها نیز نشان از تایید این مطلب دارد و این بازیگر سینما شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

4 تیر 1402

عکس ، ماجرای رحـم اجاره ای همسر سابق جانی دپ ، امبر هرد: هالیوود را ترک کردم و عجله ای برای بازگشت ندارم

روزیاتو نوشت: امبر هرد، هنرپیشه آمریکایی، پس از سپری کردن دورانی پرتلاطم در کانون توجهات، ظاهرا تصمیم گرفته است هالیوود را رها کند و فصل نو زندگی اش را در کشوری نو شروع کند. این بازیگر دو سال پیش به وسیله رحم اجاره ای صاحب یک دختر شد و اخیرا تصمیم گرفته...

20 خرداد 1402

اقدام عجیب جشنواره کن درباره یک جوان ایرانی ، ماجرای اقامت 4 ماهه در کن

جشنواره فیلم کن خاطرنشان کرد که 6 سینماگر جوان از جمله محمدرضا میقانی از ایران با اقامت 4/5 ماهه در کن برای نگارش فیلمنامه جدیدشان مورد حمایت قرار گرفته اند.

26 اردیبهشت 1402

ببینید ، حادثه دلخراش برای مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری و در لباس عروس!

ستاره سینما و تلویزیون با انتشار کلیپی به حادثه غیر منتظره سر صحنه فیلمبرداری واکنش نشان داد.

25 اردیبهشت 1402

4 سارق بار ثروت خود را بستند؛ سارقی میلیاردی در ولنجک تهران

دزدان حرفه ای خیلی باکلاس، گاو صندوق خانه لاکچری ولنجک را باز کردند و با هزاران دلار یک شبه ثروتمند شدند. سمند را روبه روی خانه پارک نموده و با خونسردی هرچه تمام تر و بدون اینکه ترسی از گیر افتادن داشته باشند از دیوار خانه بالا رفته و به داخل واحد طبقه...

16 اردیبهشت 1402

آخرین خبرها از بازیگر مطرح تلویزیون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان

فرامرز صدیقی چند روزی است به دلیل مسائل ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

22 فروردین 1402

ترقه بازی یوسف تیموری وسط برنامه تلویزیونی

ویدئویی تحت عنوان ترقه بازی یوسف تیموری وسط برنامه تلویزیونی در فضای مجازی وایرال شده است.

10 فروردین 1402
تعداد: (104)