بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه شیرازی به پویش نون و پنیر و قصه دعوت شدند

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، مسئول پاتوق کتاب شیراز در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، شرح داد: این پویش در واقع یک بستر رقابت بین بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه است.

بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه شیرازی به پویش نون و پنیر و قصه دعوت شدند

علیرضا رحمانی گفت: علاقمندان برای شرکت در این پویش در هر رده سنی کافیست یک داستان را قصه گویی نمایند و فیلم آن را برای ادمین کانال پاتوق کتاب شیراز در ایتا بفرستند. بعلاوه ذکر نام کتاب، نویسنده و ناشر در انتها فیلم قصه گویی ارسالی امتیاز دارد.

وی در مورد جوایز این پویش گفت: یک جایزه 500 هزار تومانی خرید کتاب و محصولات فرهنگی از پاتوق کتاب مخصوص نفر اول خردسالان زیر 6 سال و یک جایزه 500 هزار تومانی خرید کتاب و محصولات فرهنگی از پاتوق برای بچه ها 7 تا 12 سال و یک جایزه 500 هزار تومانی خرید کتاب و محصولات فرهنگی از پاتوق برای نوجوانان 13 تا 17 سال برای این پویش پیش بینی شده است. علاوه بر آن به همه شرکت نمایندگان این پویش بن تخفیف اهدا می شود.

رحمانی در مورد مهلت شرکت در این پویش پاسخ داد: زمان ارسال فیلم قصه گویی برای پویش نون و پنیر و قصه از جمعه16 تیر ماه همزمان با عید غدیر تاجمعه 23 تیر اعلام شده است.داوری آثار ارسالی نیز به وسیله تیم پاتوق کتاب انجام میشود و آثار برگزیده در کانال منتشر خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه شیرازی به پویش نون و پنیر و قصه دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها و نوجوانان اهل مطالعه شیرازی به پویش نون و پنیر و قصه دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید