این روتختی ها زیبایی اتاق خواب را دوچندان می نمایند!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، انتخاب روتختی مناسب تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی دکوراسیون اتاق خواب دارد، از این رو ضروری است به هنگام انتخاب روتختی توجه و دقت لازم را در این زمینه داشته باشید.

این روتختی ها زیبایی اتاق خواب را دوچندان می نمایند!

مدل روتختی به سلیقه افراد و طراحی اتاق خواب بستگی دارد. روتختی از آن دسته لوازمی است که نقش بسیار مهمی را در زیبایی اتاق خواب ایفا می نماید. در این مطلب از وبلاگ چراغ روشن مجموعه ای از جدیدترین و زیباترین مدل های روتختی مناسب برای اتاق خواب را معرفی کرده و شما را با جدیدترین طرح های روتختی آشنا می سازیم.

روتختی مناسب برای اتاق خواب

رنگ و مدل روتختی روی زیبایی و مجذوب کنندهیت چیدمان اتاق خواب تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب روکشی مناسب برای تخت خواب دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه به معرفی این مدل ها می پردازیم.

روتختی های رنگارنگ و مجذوب کننده

سرویس خواب با رنگ های گرم و شاد معمولاً به علت انرژی و مجذوب کنندهیت محبوبیت بالایی دارند. آن ها بعلاوه گزینه خوبی برای ایجاد کنتراست در اتاق خواب های خنثی و بی رنگ هستند و بیدار شدن را راحت می کنند.

روتختی با پارچه های نرم و راحت، روتختی مناسب برای اتاق خواب

تختخواب مهم ترین مبلمان برای استراحت و خواب راحت شماست ، بنابراین انتخاب ملحفه و روتختی نرم و راحت برای آن بسیار مهم است بنابراین بهتر است هنگام انتخاب روتختی از جنس های پنبه ای، نخی و نرم بهره ببرید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. برای انتخاب یک سبک خاص نیازی نیست که ملاک نرم بودن را کنار بگذارید.

روتختی های گل برجسته و متالیک

روتختی های گل برجسته و متالیک به عنوان روتختی مناسب برای اتاق خواب این روتختی ها از طرح ها و رنگ های برجسته ای برخوردار هستند و هنگام قرار گرفتن در معرض نور با خطوط متالیکی خود درخشش و مجذوب کنندهیت خاصی دارند.

روتختی قلاب بافی و بافتنی

یکی از جدیدترین مدل های روتختی که اغلب خانم های هنرمند و باسلیقه سعی دارند با هنر دست خود آن را تهیه کنند روتختی های بافتنی و قلاب بافی است. در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع روتختی های بافتنی می پردازیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای بافت روتختی به وسیله شما باشند.

روتختی مدرن، روتختی مناسب برای اتاق خواب

روتختی های مدرن می توانند روتختی مناسب برای اتاق خواب باشند که اغلب طرح های بسیار ساده ای دارند و در صورت استفاده از شکل، اشکال ساده بر روی آن ها به کار می رود اما همین اندازه کم هم در بیشتر طرح های مدرن وجود ندارد. روتختی های مدرن ضخامت کمتر و در نتیجه وزن کمتری نسبت به مدل های کلاسیک دارند.

روتختی کلاسیک

در دکوراسیون اتاقی به سبک کلاسیک، معمولا روتختی بافتی گل دار و پیچیده دارد و دررنگ های لطیفی از قبیل طلایی، بژ، قهوه ای، سفید و کرم فراوری می گردد. مدل بالش ها نیز همین طور است و شکل های گل و غنچه مانند روی آن ها به کار می رود. برای اینکه چیدمان زیباتری در اتاق خواب داشته باشید به مطلب تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و دور ریختنی سر بزنید.

روتختی به سبک بوهو

روتختی های سنتی به سبک بوهو به علت طرح ها و رنگ های شاد و مجذوب کننده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. آن ها احساس راحتی خاصی به تختخواب و اتاق خواب می دهند و برای اینکه بتوانید از این سبک برای تختخواب بهره ببرید بهتر است سایر اجزای دکوراسیون اتاق خواب خود را با رنگ های این سبک زیبا ترکیب کنیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی سمی و خطرناک هستند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این روتختی ها زیبایی اتاق خواب را دوچندان می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روتختی ها زیبایی اتاق خواب را دوچندان می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید