استارتاپ

یک نویسنده: مدارس ناتوان پرور شده اند، بی مهارتی دانش آموزان مقدار فرونشست زمین و خشکسالی خطرناک است

نظری با اشاره به هشدارهای جهانی به نظام های آموزشی بیان نمود: طبق هشدارهای جهانی تا 10 سال آینده حدود 80 درصد مهارت هایی که بچه ها در مدارس به دست می آورند به کارشان نمی آید. آنها با چیزهایی که خوانده اند نمی توانند زندگی نمایند. این خطرش از خطر فرونشست...

29 اردیبهشت 1402

اولین خرید توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک انجام شد: استارتاپ کاریابی Laskie

به نظر می رسد توییتر اولین معامله خود در دوران ایلان ماسک را انجام داده است: خرید استارتاپ فناوری جستجوی مشاغل Laskie.

28 اردیبهشت 1402

بزرگترین پرنده عمودپرواز الکتریکی چین به پرواز عایدی

شاید خودروی پرنده Terrafugia Transition که در ماساچوست آمریکا به پرواز عایدی را به خاطر داشته باشید. شرکت Terrafugia در سال 2017 به وسیله غول خودروساز چینی، گروه هلدینگ جیلی (Geely Holding Group) خریداری شد و پس از آن این شرکت به طراحی خودرو های پرنده عمودپرواز الکتریکی (eVTOL)...

22 بهمن 1401

قرارداد 1 میلیارد دلاری رقیب تسلا با عربستان سعودی

شرکت لوسید موتورز (Lucid Motors) که یکی از رقبای اصلی تسلا در توسعه خودروهای برقی است، اظهار داشت که به تازگی از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری سعودی ها بهره مند شده است.

9 دی 1401

بازگشت 560 متخصص و دانشجوی ایرانی به کشور طی یک سال اخیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، نشست سالیانه تقدیر از 10 پایگاه میزبان برتر در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور برگزار گردید.

24 اردیبهشت 1401

چطور مدیران دیگر را مدیریت کنیم؟

اندرو سال هاست که در حوزه تکنولوژی کار می نماید. مدت ها در یک استارت آپ کار می کرد. تا اینکه اخیرا در یک شرکت معتبر، در جایگاه رهبری سازمانی مشغول به کار شد. حالا وظیفه اش، مدیریت سایر مدیران است. او هرگز آموزش رسمی ای ندیده که چطور مدیران را مدیریت کند.

9 بهمن 1400

توریستی خلاق و تجربه گرا سریع ترین گونه جذب توریست

رئیس جامعه حرفه ای موسسات آموزش توریستی از توریستی خلاق و تجربه گرا به عنوان گونه ای که می تواند به سرعت موجب جذب توریست به کشور گردد نام برد و بر معرفی مسیرهای نو تاکید نمود.

2 بهمن 1400

ستاری: جوانان خلاق و نوآور در محله های کم برخوردار ظرفیت بالایی برای ایجاد تغییر و کارآفرینی دارند

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: برترین کارآفرینان جهان و افرادی که توانستند جامعه را تغییر دهند، ساختار تفکری مبتنی با پول نداشتند.

20 آبان 1400

سرمایه گذاری جسورانه در ایده های نوآورانه

به گزارش خبرنگاران، مصطفی بغدادی صبح امروز در مراسم رونمایی از برنامه سرمایه گذاری جسورانه در ایده های نوآورانه که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گشت، گفت: قرار است امروز یک خدمت جدید در صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شود که این...

26 اسفند 1399

چهار ماهواره ایرانی در صف پرتاب

رییس سازمان فضایی ایران گفت: در حال هماهنگی با پرتاب گر هستیم و در صورت اعلام آمادگی آن، بلوک انتقال مداری، ماهواره های پارس 1، ظفر 2، طلوع و ناهید 2 را در مدار قرار می دهیم.

1 اسفند 1399

اتاق ایران، سهم فاوا از بودجه 1400 و موانع گسترش صنعت استخراج رمزارز

خبرنگاران - در شانزدهمین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران، اعضا درباره مباحثی چون بودجه 1400 و موانع موجود بر سر گسترش صنعت رمزارز سخن گفتند. همچنین محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون از موفقیت پنج شرکت ایرانی در جیتکس 2020 گفت.

12 بهمن 1399

کسب و کار های اینترنتی از قرنطینه و کرونا چه سودی بردند؟

ویروس کرونا با وجود تمام مسائل و مصیبت هایی که برای مردم به همراه داشت، فرصتی برای کسب و کار های نو در جهت تغییر رفتار مردم به وجود آورد که زندگی هوشمند و استفاده از تکنولوژی های نوین را در زندگی روزمره خود امتحان نمایند. چنانچه استارتاپ ها بتوانند تجربه...

6 دی 1399

استارت آپ های پیروز داخلی و اتکا به توان جوان های ایرانی، دولت شرایط فعالیت را تسهیل کند

کسب و کارهای مجازی با شیوع بیماری کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند. مدیران این کسب و کارها تلاش می کنند تا برنامه های اجرایی خود را با شرایط کنونی هماهنگ سازند.

17 تیر 1399