چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، ساعت مچی علاوه بر اصلی ترین کاربردش که تشخیص زمان است، یک اکسسوری مجذوب نماینده به شمار میرود که معمولا افراد خوش استایل فراموشش نمی نمایند. البته در این میان ساعت مچی اصل هواداران خاص خودش را دارد؛ بسیاری از این افراد حتی حاضرند برای خرید ساعت مچی لوکس، مبلغ قابل توجهی بپردازند.

چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، ساعت مچی هم مانند بسیاری دیگر از کالاها قیمت های متفاوتی دارد، اما به علت قیمت نسبتا بالای ساعت اصل ، ساعت های تقلبی بسیار فراگیر شده اند. در این میان، سودجویانی نیز وجود دارند که ساعت های تقلبی و فیک را به قیمت ساعت اصل به فروش می رسانند.

این اتفاق به خصوص هنگام خرید ساعت رولکس و سایر برندهای مشهور زیاد پیش می آید. چراکه این برندها قیمت های بالایی دارند و کلاهبرداری از این طریق می تواند سود سرشاری داشته باشد! خوشبختانه برای در امان ماندن از این تقلب ها و تشخیص ساعت اصل از فیک چند راه چاره وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم؛

1. ساعت مچی اصل صدای کمتر و وزن بیشتری دارد: ساعت سازهای معتبر جهان، برای ساخت ساعت از مواد باکیفیت استفاده می نمایند. طلا، پلاتین و فولاد به کار رفته در یک ساعت اصل همگی مقاوم هستند، بعلاوه چرم آن اصل و شیشه اش نشکن است، از این رو وزن نهایی ساعت سنگین تر از نمونه تقلبی می گردد. از سوی دیگر، ساعت مچی اصل صدا ندارد و تنها با گوش سپردن به یک ساعت می توان تشخیص داد که تقلبی است یا خیر.

2. ساعت اصل ضد آب است: این ساعت ها حداقل تا عمق 30 متر در برابر آب، مقاوم هستند، اما از آن جا که هنگام خرید ساعت نمی توان آن را درون آب انداخت، این ویژگی در قسمت پشتی ساعت حک می گردد و در شناسنامه آن نیز وجود دارد، بنابر این اگر در پشت محصولی چیزی قید نشده بود یا شناسنامه نداشت، آن محصول تقلبی است.

3. انواع ساعت اصلی با بسته بندی و گارانتی ارائه می گردد: در خرید ساعت مچی مردانه و زنانه باید دقت کرد که محصول دارای بسته بندی باشد، چراکه نمونه های اصلی دارای جعبه ای باکیفیت با آرم برند هستند. بعلاوه این ساعت ها ممکن است ضمانت نامه هایی بین المللی داشته باشند.

4. مهمتر از همه اینکه ساعت اصل دارای کد رفرانس و شماره سریال است: پشت تمامی درب های ساعت های اورجینال، شماره سریالی تحت عنوان کد رفرانس، درج می گردد. در صورت اصل بودن ساعت مچی، اگر هنگام خرید، این کد با کلمه watch جستجو گردد؛ تصویر، قیمت و مشخصات ساعت در سایت های معتبر یا وب سایت رسمی برند نمایش داده خواهد شد.

5. راه نهایی و مطمئن، خرید ساعت از فروشگاه معتبر است: با وجود موارد بالا، گرفتار شدن در دام ساعت های تقلبی بعید نیست. به همین علت، انتخاب یک فروشگاه معتبر می تواند نکته بسیار مهمی برای خرید ساعت اصل باشد.

از همین رو، در ادامه چند فروشگاه معتبر برای خرید ساعت مچی زنانه و مردانه معرفی خواهند شد؛

فروشگاه اشرفی

سایت فروشگاه ساعت اشرافی در اواخر سال 1389 با مدیریت آقای مسعود علی حسینی در تهران و برای خرید ساعت مچی به صورت تک و عمده تاسیس شد. این فروشگاه اکنون به فروش محصولات کپی کمپانی های بزرگ نظیر ساعت رولکس ، امگا، پتک فیلیپ، هابلوت، اودمار پیگه، واشرون کنستانتنین، برایتلینگ و غیره مشغول است. بعضی از انواع ساعت مچی عرضه شده در فروشگاه اشرافی های کپی هستند که احتیاج به خدمات پشتیبانی و گارانتی این شرکت دارند و این شرکت توانسته است رضایت بالای 95 درصدی مشتریان را با ارائه مناسب خدمات پس از فروش به دست آورد. این فروشگاه به لحاظ رتبه جهانی پر بازدید ترین وبسایت تک محصولی (ساعت طرح اصلی) است.

دیجی آنتایم

فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم با بیش از پنج هزار مدل ساعت مچی مردانه و زنانه اورجینال و وبلاگ تخصصی ساعت (دیجی آنتایم مگ) باعث رضایت کاربران خود زمینه خرید ساعت مچی است.

ویژگی های مهم دیجی آنتایم

· خدمات پس از فروش با گارانتی مکمل دیجی آنتایم

· ارسال رایگان

· ثبت نام سریع

· پشتیبانی 24 ساعته به وسیله چت آنلاین و واتس آپ

· ضمانت برگشت کالا حتی سلیقه ای

· تضمین اصالت کالا

گالری ساعت برنارد

فروشگاه اینترنتی برناردگالری در سال 1394 فعالیت خود را شروع نموده است و یک فروشگاه معتبر برای خرید ساعت به شمار می رود. خرید ساعت مردانه و زنانه، به راحتی از این سایت ممکن است. این شرکت علاوه بر واردات ساعت، ساعت های تکی نیز به فروش می رساند و می توان برای خرید ساعت های کپی روی آن حساب کرد.

ساعت کنز

کنز واچ ، فعالیت خود را درسال 1379 به طور تخصصی در زمینه فروش ساعت در کرج شروع کرد و امروز این امکان رابرای مشتریان عزیز فرهام نموده که با مراجعه به سایت و یا دانلود اپلیکیشن اندروید خرید ساعت خود را انجام دهند. فروشگاه آنلاین ساعت کنز یکی از قدیمی ترین فروشگاه ها در زمینه خرید ساعت مچی در برندهای متعدد است. بعلاوه تمامی ساعت های اورجینالی که در این فروشگاه به فروش می رسند تا دو سال دارای گارانتی هستند.

منبع: همگردی

به "چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید