عامل قهرمان نشدن استقلال به فکر جدایی نیست!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، اگر قرار باشد فهرست بازیکنان ناکام لیگ برتر در طول فصل گذشته را ردیف کنیم، حتما یکی از رتبه های بالایی فهرست را باید در اختیار مهاجم حرفه ای استقلال قرار بدهیم.

عامل قهرمان نشدن استقلال به فکر جدایی نیست!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن آنلاین، ؛ مهاجمی که لیگ بیستم در سپاهان آقای گل شد و از همان زمان دوباره نام خودش را سر زبان ها انداخت. او چندین پیشنهاد دریافت کرد، اما نهایتا در جمع طلایی پوشان باقی ماند و اگرچه آمارش در لیگ بیست ویکم به 6گل تنزل پیدا کرد اما همچنان باشگاه های بزرگی را خواستار خود دید. نهایتا هم در ابتدای لیگ بیست ودوم شاهد انتقال این بازیکن به استقلال بودیم.

بازگشت به تیم سابق اصلا برای سجاد خوش یمن نبود و او در فصلی عجیب و کابوس وار، آمار صفر گل زده را به ثبت رساند. بدتر از همه اینکه شهباززاده در بازی دور برگشت با نساجی یک فرصت استثنایی گلزنی را از دست داد که نقش مهمی در قهرمان نشدن استقلال ایفا کرد.

فصل بد، به هر حال ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید اما مسئله ای که الان استقلالی ها با آن روبه رو هستند، باقی ماندن یک فصل دیگر از قرارداد سجاد است؛ قراردادی که گویا هزینه مالی بسیار بالایی هم به باشگاه تحمیل می نماید.

همزمان اخبار زیادی منتشر می گردد در خصوص اینکه شهباززاده تمایلی به جدایی از جمع آبی پوشان ندارد و این خبرها، به نوعی لج طرفداران را درآورده است. گویا حتی بین 2 نیم فصل گذشته هم پیشنهاد خروج به شهباززاده داده شد که او توجهی به آن نکرد. از کجا معلوم؛ شاید اصلا سجاد ماند و فصل آینده در استقلال پیروز شد، اما نکته اینجاست که تقریبا هیچ کجای جهان با بازیکنان بالای 30سال قرارداد بیشتر از یک فصل نمی بندند. در ایران اما باشگاه ها با ناز و تمنا با بازیکنان جوان قراردادهای کوتاه مدت می بندند و در عوض، خود را در قبال بازیکنان مسن تر برای مدت طولانی متعهد می نمایند. شاید اگر قرارداد شهباززاده 33ساله یکساله بود، امروز استقلال کار راحت تری برای مدیریت لیست بازیکنانش پیش رو داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "عامل قهرمان نشدن استقلال به فکر جدایی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل قهرمان نشدن استقلال به فکر جدایی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید