هافبک سپاهان: اگر مثل پارسال اشتباه نکنیم قهرمان می شویم

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، سپاهان سال جاری یکی از پُر ستاره ترین تیم های تاریخ خودش را در اختیار دارد و کسب 9امتیاز در 3مسابقه نشان داد که آنها از حالا یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی به شمار می روند.

هافبک سپاهان: اگر مثل پارسال اشتباه نکنیم قهرمان می شویم

وبلاگ چراغ روشن آنلاین - امیرحسین اعظمی

محمد قربانی، هافبک سپاهان در این تیم، حالا یک بازیکن ثابت است که در هر 3بازی قبلی 90دقیقه برای زردپوشان بازی نموده است. هر چند نام او مثل دیگر بازیکنان سرشناس سپاهان سر زبان ها نیست ولی حضور در ترکیب ثابت نشان می دهد که مورایس اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد. با قربانی در خصوص شرایط سپاهان صحبت نموده ایم.

*بازی با استقلال چطور بود؟

فکر می کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم هم نمایش خوبی داشتند. ما میزبان بودیم و باید مقابل حریف مستقیم خودمان 3امتیاز را می گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

*در خصوص اشتباه داور روی پنالتی سپاهان چه صحبتی داری؟

پنالتی ما که درست بود.

*اما قبل از اینکه توپ به دست ایمان سلیمی برخورد کند، بازیکن شما روی ارسلان مطهری خطا کرد و همه کارشناسان داوری هم تاکید داشتند آن صحنه خطا بود؟

در آن صحنه فکر می کنم جلوی دید داور مسابقه گرفته شد ولی آقای ناظمی در بیشتر صحنه ها تصمیمات خوبی گرفت. اشتباهات داوری برای همه تیم ها وجود دارد و فصل گذشته تیم ما هم بابت همین اشتباهات در چند بازی ضربه خورد.

*عملکرد فنی سپاهان هم در این بازی مورد انتقاد نهاده شد. قبول داری فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتید؟

من دوست ندارم چیزی را توجیه کنم. در نیمه اول مالک توپ و میدان بودیم و در نیمه دوم طبیعی بود که عقب بکشیم و از طرفی 10نفره هم شدیم. کیفیت زمین چمن استادیوم نقش دنیا هم خوب نیست و اجازه نمی دهد فوتبال دلخواه خودمان را به نمایش بگذاریم. گاهی اوقات ممکن است یک بازی گره بخورد ولی ما 3امتیاز را از یک بازی سخت گرفتیم که این برایمان مهم بود.

*با شرایطی که پیغام نیازمند داشت، فکر می کردی او در برابر استقلال بازی کند؟

واقعا باید به پیغام دست مریزاد گفت و او نشان داد که یک کاپیتان واقعی است. نیازمند لایق فیکس بازی کردن در تیم ملی است و نقش مهمی در تیم ما دارد.

*در خصوص شرایط خودت صحبت کن. به نظر می رسد همه چیز برایت خوب پیش می رود.

من در هر 3بازی به میدان رفتم و همواره کوشش می کنم تا به تیمم یاری کنم و جواب اعتماد آقای مورایس را بدهم. هدفم درخشش در سپاهان و دعوت شدن به تیم ملی است، از طرفی امیدوارم همراه به تیم امید هم به المپیک صعود کنم. من در تیمی بازی می کنم که هم تیمی هایم همه ستاره هستند، فیکس بازیکردن در تیم پر ستاره سپاهان واقعا آسان نیست و من باید هر روز بیشتر از قبل کوشش کنم تا جایگاهم را حفظ کنم.

*سپاهان قهرمان لیگ می گردد؟

در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی ما هدفی جز قهرمانی نداریم. سال جاری استقلال و پرسپولیس مثل هر فصل رقیبان ما هستند و تراکتور هم تیم بسیار خوبی است. بقیه تیم ها هم میزان خودشان تیم های خوبی هستند و ما کار آسانی نداریم. البته سال جاری تیم خوبی داریم و اگر مثل پارسال اشتباه نکنیم قهرمان خواهیم شد. ما فصل گذشته در چند بازی لغزش های بدی داشتیم که نباید در این فصل تکرار گردد. خوشبختانه شناخت آقای مورایس از لیگ ایران بیشتر شده و این موضوع قطعا به سود ما خواهد بود.

*در فوتبال ایران همچنان شاهد اختلاف باشگاه ها، به خصوص مدعیان قهرمانی هستیم و ظاهرا قرار نیست صدور بیانیه ها، شکایت ها و ... پایانی داشته باشد. در این مورد چه صحبتی داری؟

نمی دانم چه باید بگویم ولی هر چقدر تنش و حاشیه بین تیم ها کمتر باشد قطعا این موضوع به رشد فنی لیگ ما یاری خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "هافبک سپاهان: اگر مثل پارسال اشتباه نکنیم قهرمان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک سپاهان: اگر مثل پارسال اشتباه نکنیم قهرمان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید