علت مبتلا شدن بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان به کرونا

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، حماد سامری در تبادل نظر با خبرنگاران، با یادآوری اینکه در آستانه شروع لیگ برتر بسکتبال تست کرونا 6 نفر از بازیکنانش در تیم خانه بسکتبال خوزستان مثبت اعلام شد و به همین علت دو ملاقات برابر تیم های ذوب آهن اصفهان (هفته اول) و کاله آمل (هفته دوم) برگزار نشد، گفت: ملاقات برابر نظم آوران سیرجان هم به همین علت برگزار نشد و احتمالا ملاقات با نفت آبادان هم در موعد مقرر انجام نشود.

علت مبتلا شدن بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان به کرونا

وی ادامه داد: البته هنوز فدراسیون بسکتبال برنامه خود را در خصوص خانه بسکتبال خوزستان اعلام ننموده اما با توجه به روال همیشگی در خصوص کرونا و مدت زمان دو هفته ای برای قرنطینه، احتمالا تا خاتمه این هفته ملاقاتی نخواهیم داشت و از 10 آبان و ملاقات با شهرداری گرگان، رقابت های خود را در لیگ برتر آغاز می کنیم.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان در خصوص علت ابتلای بازیکنانش به کرونا توضیح داد: پیش از آغاز لیگ برتر تمام بازیکنان تیم واکسیناسیون شدند. بعد از آن بود که نتیجه تست به عمل آمده از بازیکنان مثبت شد. احتمالا بازیکنان ناقل بوده اند و به همین علت واکسیناسیون آنها باعث تشدید فعالیت ویروس شده است. البته فکر می کنم علت دیگر هم به خاطر شرایط بازیکنان در خوابگاه باشد. تقریبا هر دو سه بازیکن ما در یک اتاق هستند. این موضوع هم در مثبت اعلام شدن تست کرونا بی تاثیر نبوده است.

سامری گفت: در هر صورت به خاطر ابتلای 6 نفر از بازیکنان به کرونا طی هفته گذشته تمام جلسات تمرینی خود را لغو کردیم. خاتمه این هفته از بازیکنان دوباره تست می گیریم و به شرط منفی بودن، تمریناتمان را با حضور کامل نفرات از سر می گیریم. البته برای اینکه خیلی از تمرین و اندازه آمادگی دور نشویم، از روز یکشنبه تمریناتمان را با حضور نصف و نیمه بازیکنان آغاز کردیم. حضور کامل ترکیب تیم در تمرینات را به هفته آینده موکول نموده ایم.

وی در خصوص ملاقاتهای معوقه تیمش و زمان برگزاری آنها گفت: فدراسیون بسکتبال هنوز در این مورد اطلاع رسانی نداشته است اما با توجه به برنامه نیم فصل لیگ و اینکه برنامه ملاقات تیم ها در این دور از پیش معین شده است، قاعدتا برگزاری ملاقاتهای معوقه به زمان تعطیلی لیگ - به علت اردوی تیم ملی- موکول می گردد.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان بعلاوه در خصوص برگزاری لیگ با حضور 16 تیم و در کل شیوه برگزاری این فصل مسابقات گفت: شخصا به طور کامل موافق برگزاری لیگ با حضور 16 تیم هستم و به نظرم با توجه به شرکت این تعداد تیم در مسابقات، برنامه ملاقاتها هم ایرادی ندارد. برگزاری 16 تیمی لیگ نتیجه بخش است اگر نگاه بلند مدت به مسابقات داشته باشیم.

وی در این رابطه اضافه نمود: طی سال های اخیر در خصوص لیگ بسکتبال خیلی کم کاری شد چون مسابقات بدون سازندگی و بازیکن سازی دنبال می شد اما حالا که 16 تیم در مسابقات شرکت می نمایند ناخودآگاه باعث می گردد تا بازیکنان جوان بیشتری جذب تیم ها شوند، تیم ها و مربیان و مسئولانشان برای نتیجه گرفتن از توانمندی آنها بیشتر کوشش نمایند و خود بازیکنان هم برای خودی نشان دادن در لیگ برتر زمان و انرژی بیشتری را صرف نمایند. همه اینها در نهایت به معرفی بازیکنان تازه و توانمند منتهی می گردد.

سامری تاکید نمود: فقط اینکه باید به خود و دیگران برای نتیجه گرفتن از برگزاری لیگ با این تعداد تیم، زمان بدهیم. ثمره برگزاری مسابقات با این شرایط طی سال های آینده خود را نشان می دهد و برترین خروجی هم معرفی بازیکنان تازه با سن و سال کم و توانمندی های بالا خواهد بود و این برای تیم ملی کشورمان ایده آل است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علت مبتلا شدن بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت مبتلا شدن بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید