پیام یک بازیکن به یحیی؛ خارجی نخر من هستم ، ذخیره برترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در پست خودم می شوم!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، بازیکن جوانی که این روزها در تمرین پرسپولیس کوشش زیادی برای جلب نظر یحیی دارد می گوید می تواند خیال او را راحت کند.

پیام یک بازیکن به یحیی؛ خارجی نخر من هستم ، ذخیره برترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در پست خودم می شوم!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس که در کنار بیرانوند زیر نظر ننکا مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس تمرین می نماید معتقد است اگر به او فرصت لازم داده گردد قطعاً او تمام تلاشش را خواهد نمود که جواب اعتماد سرمربی تیم و مربی دروازه بان های تیمش را بدهد و برای ارائه توانایی هایش روی این نکته تأکید می نماید که در سه بازی تدارکاتی تیمش جدا از یکی از آنها به میدان رفته و در آن بازی ها هیچ گلی دریافت نکرده است. از این رو معتقد است اگر سرمربی پرسپولیس به او فرصت بدهد او از آزمایش سربلند بیرون خواهد آمد.

چرا دو بازی که قرار بود برگزار کنید به یکباره لغو شد؟

به هر حال با نظر سرمربی تیم بازی مان مقابل مس رفسنجان و طرفدار لغو شد تا در هر زمانی که کادر صلاح دیدند این دو بازی را برگزار کنیم.

در چهار بازی تدارکاتی که برگزار کردید چند دقیقه بازی کردی؟

به جز بازی مقابل پیکان که علی بیرانوند به طور ثابت بازی کرد در سه ملاقات دیگر من به طور ثابت بازی کردم و خدا را شکر گلی هم دریافت نکردم و در همه بازی ها پیروز شدیم البته در 10 دقیقه اول بازی با صنعت نفت علی بیرانوند حضور داشت که بعد از آنکه مصدوم شد بیرون رفت و من به جای ایشان تا آخر بازی کردم.

اما به نظر می رسد هنوز خیال آقا یحیی از بابت دروازه بان ذخیره تیمش راحت نشده!

من دروازه بانی 21 ساله هستم که تقریباً در بیشتر بازی های تیم امید پرسپولیس بازی کردم. جدا از آن سه چهار بازی هم روی نیمکت نساجی در زمان آقای ساکت الهامی نشستم و فکر می کنم اگر به من فرصت داده گردد جواب اعتماد سرمربی تیم را می دهم و نهایت تلاشم را انجام می دهم.

اما قبول کن که برای سرمربی پرسپولیس سخت است که با وجود بیرانوند به دروازه بان دیگری اطمینان کند؟

بله علی بیرانوند که برترین دروازه بان ایران و تاریخ پرسپولیس است و خودم هم همواره سعی می کنم از وجود ایشان نهایت استفاده را ببرم و همواره از هدایت هایش استفاده کنم. باور کنید من ترسی ندارم و اگر درون دروازه حتی در بازی های رسمی بایستم جواب اعتماد سرمربی را خواهم داد. بالاخره همه گلرها از یک بازی کارشان را آغاز کردند و من هم منتظر این فرصت هستم و هیچ ترسی از قرار گرفتن در چهارچوب دروازه پرسپولیس در بازی رسمی ندارم. به نظر خودم گلر دوم مطمئنی هستم اما باز هم همه چیز به نظر آقا یحیی بستگی دارد. این را هم باید اضافه کنم که محمد عمری دو سال پیش با 10 دقیقه بازی مقابل فجرسپاسی پیروز شد نظر سرمربی تیم را به خودش جلب کند. من هم منتظر آن فرصت هستم تا خودم را به نحو احسن نشان دهم.

در بین دروازه بان های ایرانی و خارجی چه کسانی الگویت هستند؟

رمزدیل و پیکفورد در بین دروازه بان های خارجی و علی آقا بیرانوند در بین دروازه بان های ایرانی الگوی من هستند که همان طور که گفتم برترین دروازه بان تاریخ پرسپولیس و تیم ملی هستند.

در تمرین پنالتی ها معمولاً با چه بازیکنی کری زیادی داری؟

کری که ندارم اما گولسیانی خیلی پایه است و معمولاً با او مسابقه پنالتی می گذاریم که بعضست و برخی وقت ها هم من برنده می شوم.

با علی بیرانوند مسابقه ای ندارید و کری نمی خوانید؟

علی آقا بزرگ من هستند و فقط بیشتر سعی می کنم از ایشان و تجربه اش نهایت بهره را ببرم و ایشان هم در کمال تواضع تجربیاتشان را در اختیار من قرار می دهند و روی بازی با پا، خروج ها و سایر تکنیک ها مثلاً دریافت ها و جاگیری ها خیلی تأکید دارند. فصل قبل یک بار در والی ها علی آقا را شکست دادم اما ایشان زیر بار نرفت!

در بازی با پا چقدر با علی بیرانوند فاصله داری و مانند علی پنالتی گیر خوبی هستی؟

5 درصد بازی با پایم ضعیف تر از علی آقا است! پنالتی گیر هم هستم اما نه مثل علی آقا.

برای قهرمانی در جام های داخلی بعلاوه لیگ قهرمانان آسیا با وجود خرج هایی که عرب ها داشته اند امیدواری؟

فوتبال فقط به نام و رسم نیست و پرسپولیس نشان خواهد داد که چه در چنته دارد. شخصیت قهرمانی پرسپولیس در ایران برای همه معین است، در آسیا هم نشان خواهیم داد که بی علت نیست برترین تیم ایران هستیم و حرف هایمان را در زمین ثابت خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیام یک بازیکن به یحیی؛ خارجی نخر من هستم ، ذخیره برترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در پست خودم می شوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام یک بازیکن به یحیی؛ خارجی نخر من هستم ، ذخیره برترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در پست خودم می شوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید