دسته و کاور تازه پلی استیشن 5 با طرح لبرون جیمز رونمایی شد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، لبرون جیمز و سونی در حال همکاری برای فراوری یک سری نسخه های ویژه از لوازم جانبی پلی استیشن 5 هستند که شامل دسته و کاور جدیدی برای این کنسول می گردد.

دسته و کاور تازه پلی استیشن 5 با طرح لبرون جیمز رونمایی شد

برنامه تازه پلی استیشن با عنوان PlayStations Playmaker که به تازگی معرفی شده، سازندگان محتوا، ورزشکاران، بازیگران، هنرمندان، گیمرها و به طور کلی افراد مشهوری را که می خواهند استعدادها و عشقشان به صنعت بازی را به اشتراک بگذارند، برجسته می نماید. هرچند هیچ لیستی از ورزشکاران مشهور دنیا که به نوعی گیمر نیز هستند، بدون لبرون جیمز (LeBron James)، قهرمان چهار دوره NBA و ستاره لس آنجلس لیکرز، کامل نخواهد بود.

جالب است بدانید که او در چندین بازی ویدیویی و رسانه های مرتبط با بازی ظاهر شده است. یکی از نمونه های اخیر بازی طنز او در نقش کریتوس در تریلر کمدی گاد آو وار رگناروک در کنار بازیگرانی مانند بن استیلر و جان تراولتا است. او علاوه بر بازی های بسکتبالی مانند NBA 2K23، به عنوان یک شخصیت قابل بازی در فورتنایت نیز معرفی شده است.

اکنون ارتباط لبرون جیمز با بازی های ویدیویی به لطف نقش او به عنوان بخشی از برنامه تازه پلی استیشن به سطح تازهی رسیده است. سونی به تازگی از دسته تازه پلی استیشن 5 و کاور تازه کنسول که با نقل قول هایی از خود جیمز طراحی شده رونمایی نموده است. جیمز اظهار داشه که امیدوار است این طراحی ها الهام بخش هر کسی باشد که آن ها را لمس می نماید و در یافتن معانی مختلف در جزئیات آن سرگرم گردد.

لازم به ذکر است که تازهترین سری لوازم جانبی پلی استیشن 5 تنها سخت افزار مخصوص بازی نیست که با لبرون جیمز مرتبط است. در سال 2021، مجموعه ای از کنترلرهای ایکس باکس با موضوع فیلم Space Jam: A New Legacy منتشر شد.

دسته و کاور پلی استیشن 5 با موضوع لبرون جیمز ظاهرا در اواخر امسال میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرفی تماشا همکاری های تازهی که با برنامه تازه سونی انجام خواهد شد، هیجان انگیز است و باید دید که در آینده کدام یک از شخصیت های مشهور با این کمپانی همکاری خواهند کرد.

منبع: Siliconera

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DUALSENSE CFI-ZCT1W

3,610,870 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

33,895,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته و کاور تازه پلی استیشن 5 با طرح لبرون جیمز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته و کاور تازه پلی استیشن 5 با طرح لبرون جیمز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید