تصمیم نو استقلال برای جذب دو بازیکن مدنظر نکونام

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، فوتبال 360 نوشت: استقلالی ها در پی آن هستند تا دو بازیکن نو را از تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان به خدمت گیرند.

تصمیم نو استقلال برای جذب دو بازیکن مدنظر نکونام

فعالیت نقل وانتقالاتی استقلال با سرعت کُندی در حال اجرا است و به نظر می رسد که استقلالی ها از تعویق لیگ بیست وسوم بیش از سایر تیم ها سود می نمایند. محمدرضا خالدآبادی در کنار ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و آریا برزگر 5 خرید تابستانی استقلال هستند و گفته می گردد که جواد نکونام درخواست جذب 3 بازیکن خارجی را به مدیران باشگاه استقلال داده است. در کنار بازیکنان خارجی، نکونام در پی جذب بازیکنانی مانند یاسین سلمانی و محمدحسین اسلامی بود که حضور سلمانی در استقلال منتفی شد.

سرمربی آبی ها با توجه به عدم تمدید قرارداد عارف غلامی، در روزهای گذشته در پی تقویت خط دفاعی تیمش هم بوده و در شرایطی که گفته می شد احتمالاً استقلالی ها یک مدافع خارجی را جذب نمایند، اما گویا جواد نکونام درخواست جذب سینا شاه عباسی مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان را داده است تا شاه عباسی در کنار اسلامی دو بازیکن ایرانی موردنظر نکونام در بازار تابستانه باشند. در این میان گفته می گردد که سیاست آبی ها برای جذب این دو بازیکن معاوضه با دو بازیکن تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان است.

معاوضه مدافع با هافبک در راه تهران-اهواز؟

امید حامدی فر هافبک 23 ساله فصل گذشته استقلال در پی جدایی از جمع آبی پوشان مرکز است و در روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرده است. گفته می گردد که حامدی فر در پی آن است تا از جمع شاگردان جواد نکونام جدا گردد و در روزهای گذشته، علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان نسبت به جذب هافبک جوان آبی ها چراغ سبز نشان داده است. در شرایطی حامدی فر در پی جدایی از استقلال است که او با توجه به قرارداد منعقد شده با آبی ها باید رضایت نامه اش را از استقلال بگیرد.

استقلالی ها در پی آن هستند تا به جای صدور رضایت نامه امید حامدی فر، او را با یک بازیکن فولاد خوزستان معاوضه نمایند. همین مسئله باعث شده تا با توجه به درخواست جواد نکونام، آبی ها در پی جذب سینا شاه عباسی باشند و گفته می گردد که در حال حاضر بحث معاوضه امید حامدی فر با سینا شاه عباسی مطرح است. البته که هنوز طرفین به توافق نهایی نرسیده اند اما این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده هافبک جوان استقلال به فولاد برود و در نقطه مقابل، مدافع جوان فولادی ها به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه گردد.

دو وینگر جوان باهم معاوضه می شوند؟

جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال در پی آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال در پی آن است تا این ستاره جوان را به لیست تیمش اضافه کند. مدیران باشگاه ذوب آهن با انتقال اسلامی به استقلال مخالفت کردند اما همچنان مذاکرات در این باره ادامه دارد.

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن اصفهان از بین بازیکنان استقلال در پی جذب سبحان خاقانی است. همین مسئله باعث شده تا طرح معاوضه خاقانی با اسلامی مطرح گردد؛ البته که گفته می گردد هزینه رضایت نامه محمدحسین اسلامی بیش از هزینه رضایت نامه سبحان خاقانی است و همین مسئله باعث شده تا ذوبی ها در این زمینه در پی دریافت هزینه بیشتر از استقلالی ها باشند. با وجود مذاکرات اولیه فعلا توافقی میان طرفین انجام نشده اما این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده انتقال خاقانی به ذوب آهن و اسلامی به استقلال انجام گردد.

منبع: فرارو

به "تصمیم نو استقلال برای جذب دو بازیکن مدنظر نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نو استقلال برای جذب دو بازیکن مدنظر نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید