بازیکنان هم زمان الدن رینگ در استیم به 764 هزار نفر رسید؛ 6 برابر دارک سولز 3

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، الدن رینگ پس از مدت ها انتظار بالاخره منتشر و با استقبال بازیکنان و منتقدان روبرو شد. همانگونه که با توجه به فهرست جدیدترین بازی های استیم انتظار می رفت، این اثر توانسته به آمار فوق العاده ای در زمینه بازیکنان هم زمان روی رایانه های شخصی دست پیدا کند.

بازیکنان هم زمان الدن رینگ در استیم به 764 هزار نفر رسید؛ 6 برابر دارک سولز 3

هر چند آمار فروش هفته اول الدن رینگ به وسیله کمپانی باندای نامکو منتشر نشده، با این حال تعداد 764835 بازیکن هم زمان روی استیم در زمان عرضه نشان می دهد که فروش بازی هم تا به امروز موفقیت آمیز بوده است. از طرفی این آمار از آن جایی تحسین برانگیز است که بازی های قبلی این استودیو نظیر سکیرو و دارک سولز 3 به ترتیب به 125315 و 129975 بازیکن هم زمان دست پیدا کردند. از طرفی دارک سولز 1 و 2 هم به آمار ضعیف تر 24501 و 79528 بازیکن هم زمان رسیدند. این نشان می دهد که الدن رینگ تقریبا 6 برابر از لحاظ تعداد بازیکن هم زمان بهتر از نسخه سوم سری محبوب فرام سافتور عمل نموده است. البته الدن رینگ از نظر منتقدان هم برترین بازی این استودیو تا به امروز تا به امروز معرفی شده است.

الدن رینگ در دنیای میانه جریان دارد. دنیای که به وسیله جرج آر.آر. مارتین و هیدتاکا میازاکی خلق شده و ملکه ماریکا بر آن حکومت می نماید. با این حال با شکسته شدن حلقه الدن دنیا از نظم خود خارج شده است و بازیکنان باید با پیدا کردن هر یک از قطعات آن که به دست دشمنان یا همان باس های بازی افتاده، دنیا را به حالت طبیعی خود بازگردانند. الدن رینگ نسبت به بازی های قبلی استودیوی فرام سافتور، آزادی عمل بیشتری را به بازیکنان هدیه می دهد و از مکانیزم های مخفی کاری هم برخوردار است. از طرفی بازی دنیا باز است و بازیکن به راحتی می تواند به وسیله اسب خود یا سیستم سفر سریع در سراسر آن کاوش کند.

در راستای اخبار مربوط به الدن رینگ لازم به ذکر است که این بازی در پلتفرم استیم با نقدهای ریز و درشتی از سوی کاربران به علت مسائل فنی آن روبرو شده است. از مسائل مربوط به حساسیت موس گرفته تا مهم ترین آن که نرخ فریم است، بسیاری از بازیکنان را ناراحت نموده تا حدی که بسیاری از تجربه بازی تا زمان بهبود مسائل ذکر شده، دست کشیده اند. مسائل فنی بازی البته در کنسول ها نیز مشاهده شده اما چندان اذیت کننده گزارش نشده اند. با این حال خبر خوب این است که کمپانی سازنده بازی اعلام نموده که از این مسائل مطلع است و به زودی با به روزرسانی هایی آن ها را رفع خواهد نمود.

بازی الدن رینگ هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازیکنان هم زمان الدن رینگ در استیم به 764 هزار نفر رسید؛ 6 برابر دارک سولز 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان هم زمان الدن رینگ در استیم به 764 هزار نفر رسید؛ 6 برابر دارک سولز 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید