آمریکا بدون توقف به تعهداتش در برجام برگردد و همه تحریم ها را برطرف کند

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری مشترک با همتای روس خود خاطرنشان کرد که آمریکا باید بدون توقف به تعهداتش در برجام برگردد و همه تحریم ها را برطرف کند.

آمریکا بدون توقف به تعهداتش در برجام برگردد و همه تحریم ها را برطرف کند

به گزارش وبلاگ چراغ روشن به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) پس از ملاقات با وزیر امور خارجه خود در نشست خبری مشترک با سرگئی لاوروف همتای روس خود در تهران گفت که با وی درباره برجام گفت وگوهای جدی و محبت آمیز ای برای همکاری بیشتر در زمینه برطرف تحریم ها داشته است.

وی همچنین اضافه کرد: از موضع قوی روسیه علیه خرابکاری در نطنز قدردانی می کنم و تأکید می کنیم ضرورت دارد همکاری ادامه یابد و آمریکا بدون توقف به تعهداتش برشود و همه تحریم ها را برطرف کند و ایران هم پس از راستی آزمایی به اجرای برجام بازمی شود.

ظریف همچنین در مورد تحریم چند مقام و نهاد ایرانی توسط اتحادیه اروپا توضیح داد: اروپا از ژست های خالی و بی اساس به اصطلاح خودشان حقوق بشری برگردند و واقعیات را نگاه نمایند. اروپایی ها باید به فکر حیثیت خودشان باشند. اروپا در صندلی برتر اخلاقی قرار ندارد. اروپا نمی تواند جهان را موعظه کند. اروپایی که بیگانه ستیزی، اسلام ستیزی در آن شرایط وحشتناکی را برای مسلمان ها ایجاد نموده؛ این اروپا نه آبرویی دارد و نه صندلیی که مقامات ایرانی را تحریم کند. این را اروپایی ها هر چه زودتر بفهمند زودتر متوجه می شوند.

تعداد بازدید : 13

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

به "آمریکا بدون توقف به تعهداتش در برجام برگردد و همه تحریم ها را برطرف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بدون توقف به تعهداتش در برجام برگردد و همه تحریم ها را برطرف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید