شروع پرداخت وام برای خرید موتورسیکلت برقی در تهران در هفته های آینده

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تسهیلات ویژه جهت خرید موتورسیکلت های برقی در مرکز در هفته های آینده پرداخت می گردد.

شروع پرداخت وام برای خرید موتورسیکلت برقی در تهران در هفته های آینده

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز در حاشیه جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران گفت: در حال حاضر سرانه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی 36 درصد است که بسیار پایین است و 64 درصد از ترددها به وسیله خودروهای شخصی انجام می گردد و ما باید بتوانیم در سال آینده این رقم را به 20 درصد کاهش بدهیم و شرایط استفاده از حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم.

او با بیان اینکه بحث تجهیزات و اصلاح خطوط از مواردی است که مورد توجه قرار گرفته و بعلاوه ما ورود جدی را به تامین ون های تازه به جای ون های فرسوده داشته ایم، گفت: بعلاوه تغییراتی نیز در ارتباط با استفاده از اتوبوس های تک کابین و دوکابین در بعضی از خطوط خواهیم داشت. بعلاوه شورای شهر تهران تاکید داشت که ما در حوزه حمل و نقل عمومی توجه ویژه ای به مترو و اتوبوسرانی داشته باشیم و توجه ویژه ای به اورهال کردن وگان ها داشته باشیم و قرار شد که اعتبار مناسبی در یان حوزه تزریق گردد تا بتوانیم اورهال سازی خوبی در حوزه مترو داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد آلودگی هوای شهر تهران اضافه نمود: موتورسیکلت ها، اندازه آلایندگی بسیار بالایی دارند و اولویت ما این است که موتورسیکلت هایی که هستند را ساماندهی کنیم و مذاکراتی با بانک ها صورت گرفته تا ظرف هفته آینده به توافق برسیم و درصد قابل ملاحظه ای از موتورسیکلت ها را وام بدهیم تا بتوانیم از موتورسیکلت های برقی استفاده بکنیم حداقل این باشد که در مرکز شهر و بازار به سمت موتورسیکلت های برقی برویم و تردد آنها در این محدوده انجام گردد. بعلاوه بحث انضباط شهری و هوشمندسازی از مواردی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

بهرامی گفت: در بحث کوتاه مدت باید توجه ویژه ای را به بحث نوسازی اتوبوس های شهر داشته باشیم که حدود 50 تا 60 درصد را در سال آینده از ناوگان را نوسازی نموده ایم. بعلاوه ون های تازه نیز به زودی وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد. بعلاوه در بحث ناوگان مترویی اورهال کردن واگن ها را شروع نموده ایم و تا انتها سال آینده 50 درصد از واگن ها را اورهال سازی کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در مورد واگن های اجرایی شورای شهر موافق هستم اما ساختار آن که چگونه انجام گردد در دست آنالیز است و با سرمایه گذار داخلی و خارجی در حال رایزنی هستیم و عملیاتی کردن آن به شرطی است که سرمایه گذار وارد گردد و متناسب با تکنولوژی آن را انجام بدهیم و این موضوع یکی از مواردی است که در کنار واگن ملی و خرید واگن از خارج از کشور در دستور کار است.

بهرامی در مورد تهیه واگن های اجاره ای گفت: در این زمینه تنها چین نیست بعضی دیگر از کشورها نیز هستند البته از اعلام اسامی کشورها معذور هستم.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع پرداخت وام برای خرید موتورسیکلت برقی در تهران در هفته های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پرداخت وام برای خرید موتورسیکلت برقی در تهران در هفته های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید