اخبار مجلس

28 میلیون نفر زیر خط فقر

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با هشدار به 28 میلیونی شدن جمعیت زیر خط فقر، زنگ خطر حوزه سلامت اجتماعی را به صدا در آورده است، گفت: بی توجهی به رشد آسیب های اجتماعی سبب بحرانی شدن حوزه سلامت اجتماعی می گردد در این میان زنانه شدن آسیب های اجتماعی باید...

3 مرداد 1402

خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان و رانندگان تاکسی ، برنامه ریزی برای ایجاد یک میلیون شغل در امسال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال جاری نیز برای ایجاد یک میلیون شغل هدف گذاری شده و امیدوار هستیم با همیاری بانک ها و با استفاده از اهرم سرمایه های خرد بتوانیم این هدف را محقق کنیم.

3 خرداد 1402

تذکر شورای رقابت به خودرویی ها: بی اجازه گران نکنید!

شورای رقابت در نامه ای خطاب به سازمان حمایت و همچنین وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که افزایش قیمت محصولات مغایر با فرمول شورا مجاز نیست.

31 فروردین 1402

9 هزار میلیارد قبض عوارض شهرداری صادر شده است ، جزئیات بخشودگی جرائم عوارض

مدیرکل تشخیص و وصول عایدی شهرداری تهران گفت: از 9 هزار میلیارد تومان قبوض عوارض شهری که صادر شده 2 هزار میلیارد تومان از آن برای اصناف است که از این مبلغ نیز 1300 میلیارد تومان متعلق به ارگان های دولتی، نظامی و خصوصی است.

15 اسفند 1401

مخالفت مجلس با پلکانی شدن افزایش حقوق در سال آینده

در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) و در جریان آنالیز جزئی از لایحه بودجه 1402 در بخش هزینه ای مربوط به میزن افزایش حقوق در سال آینده، مالک شریعتی نماینده تهران پیشنهادی را مطرح نمود مبنی بر اینکه مقدار 20 درصدی افزایش حقوق به صورت پلکانی اعمال گردد....

15 اسفند 1401

خبر مهم برای خانواده ها ؛ دانش آموزان در اسفند تا چه روزی باید به مدرسه بروند؟

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره زمان تعطیلی مدارس در خاتمه سال شرح داد.

8 اسفند 1401

علت برگزار نشدن جلسه امروز شورای شهر ، جلسه آنالیز بودجه سال 1402 به هفته آینده موکول شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بعضی اعضا در سفر هستند، گفت: جلسه آنالیز لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران به هفته آینده موکول شد.

2 اسفند 1401

چینی ها جایگزین انبوه سازان داخلی می شوند؟

چند روز پیش بود که خبر مذاکرات ایران و چین بر سر ساخت 4 میلیون واحد مسکونی به وسیله سرمایه گذاران چینی مطرح شد. این خبر البته از سوی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد. اما هنوز زمزمه حضور چینی ها در پروژه های مسکن ایران مطرح است.

1 اسفند 1401

ماجرای دانش آموزان قم؛ از مسمومیت تا لرزش و اضطراب ، تحلیل متفاوت نماینده ، تنها 8 نفر گفتند که دست و پایشان می لرزد ، موضوع فوبیا است؟

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس گفت: تنها 8 نفر از دانش آموزان قمی در بیمارستان مدعی شدند که اضطراب دارند و می لرزند.

25 بهمن 1401

بخش گردشگری برنامه هفتم را بنویسید

نمایندگان مجلس در نشستی با روسای انجمن ها، تشکلها، جوامع و صنوف گردشگری گفتند که نظام مسائل گردشگری را بنویسید . قوانینی که نظر ذی نفعان در آن لحاظ نشود، به هیچ دردی نمی خورد.

22 دی 1401

35 کارمند فعلی و اسبق تسلا مدعی شدند: پول و زمان تسلا در حال سوختن است

گروهی از کارکندان فعلی و اسبق تسلا که در پست های مدیریتی و اجرایی این شرکت ایفای نقش نموده اند، می گویند ایلان ماسک در فرصت سوزی تخصص دارد و پول و زمان برای تسلا در مسیر سوختن واقع شده است.

27 آذر 1401

نماینده مجلس: نقش شرکت های تولیدکننده دارو در کمبود آن واضح است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص بررسی نحوه مدیریت زنجیره تامین و توزیع دارو و علل کمبود های اخیر در کشور و همچنین گزارشی از نحوه اجرای طرح دارویار را قرائت کرد.

24 آبان 1401

خانه های بوم گردی یکی از ارکان تاثیرگذار و مجذوب کننده در چرخه فرآیند سفر است

شالبافیان گفت: ذات خانه های بوم گردی جلوه گر ظرفیت ها در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

12 آبان 1401

رقم دقیق افزایش حقوق ها معین شد

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت لایحه ای برای ترمیم حقوق در ماه های به جای مانده سال ارائه نموده بود که مجلس شورای اسلامی تغییراتی در متن لایحه ایجاد کرد؛ در نشست علنی امروز...

25 مهر 1401

در هفته دولت 711 پروژه در هرمزگان افتتاح می شود

استاندار هرمزگان گفت: در هفته دولت امسال 711 پروژه آماده بهره برداری است که با حضور مسؤولان عالی کشور به بهره برداری خواهد رسید.

28 مرداد 1401

با تاکید رئیس جمهوری ازمودیان خوشنام و خوش حساب مالیاتی حمایت می کنیم

تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی طی سخنانی در گردهمایی سراسری مدیران سازمان امور مالیاتی از خواسته رئیس جمهوری برای انتقال پیغام وی به آنها در مورد حمایت از مؤدیان خوش حساب مالیاتی اطلاع داد.

2 تیر 1401

اعلام حقوق بازنشستگان صندوق کشوری در 1401

خبرنگاران- بر اساس آخرین خبرها حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با ده درصد افرایش معین شد.

29 خرداد 1401

شرایط سالمندی در کشور؛ ایران به ژاپن رسید!

مجری طرح تدوین پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان، از تکمیل شدن پیش نویس این لایحه خبر داد و گفت: با سفارش شورای ملی سالمندان، پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان در 35 ماده تهیه و تدوین و آماده ارائه به هیات وزیران است.

1 اردیبهشت 1401

تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران: توقف فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده تا شنبه، تردد شبانه کامیون ها ممنوع شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ضمن اعلام مصوبات جلسه از توقف فعالیت واحدهای صنعتی در دو روز آینده خبر داد.

17 دی 1400

فرایند ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک ها سرعت گرفته است

نوسازی ناوگان حمل ونقل کشور یکی از مطالبات جدی فعالان این صنعت است. متاسفانه فرایند ترخیص کامیون های وارداتی از گمرکات طی چندین ماه گذشته بسیار کند بوده و انتقاداتی را در پی داشته است. به تازگی رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از سرعت گرفتن فرآیند...

11 دی 1400
تعداد: (37)