یک دانه توت فرنگی داستانی مجذوب کننده با موضوع امانت داری منتشر شد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن (ایبنا)، این اثر به نویسندگی یگانه مرادی لاکه با تصویرگری سحر فرهادروش به آیه 58 سوره نساء اشاره دارد: خدا به شما فرمان می دهد که امانت ها را به صاحبانشان پس دهید.

یک دانه توت فرنگی داستانی مجذوب کننده با موضوع امانت داری منتشر شد

داستان با آوردن و به امانت گذاشتن ظرف توت فرنگی برای همسایه خرگوش کوچولو به نام گوشو خرگوشه آغاز می گردد که برادر گوشو سعی می نماید از توت فرنگی های داخل ظرف بردارد؛ اما گوشو خرگوشه مانع او می گردد که بالاخره بدون دست درازی این دو خرگوش، امانت را تحویل صاحب آن می دهند.

برترین روش برای آموزش مسائل گوناگون به بچه ها بهره گیری از داستان ها و زبان غیرمستقیم است؛ چرا که ارتباط بچه ها با داستان به درک بهترشان از مساله یاری می نماید، در این داستان اخلاقی کودک به وسیله هم ذات پنداری با شخصیت ها با مفهوم امانت داری آشنا می شوند که در دین اسلام به رعایت آن تاکید شده است.

در گزیده ای از کتاب می خوانیم: یک سبد توت فرنگی خوشمزه و دو تا بچه خرگوش توپولو. لپو می خواهد توت فرنگی ها را بخورد؛ اما گوشو می گوید: نه این توت فرنگی ها مال ما نیست... .

کتاب یک دانه توت فرنگی در 16 صفحه مصور رنگی همراه با تصاویر زیبا در قطع رحلی شمارگان 2 هزار نسخه منتشر شده و با قیمت 18 هزار تومان در کتابفروشی های به نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه مندان واقع شده است. هم چنین افراد می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کتاب به نشر به آدرس www.behnashr.com درخواست ارسال کتاب به شماره 09027652008 این کتاب را تهیه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "یک دانه توت فرنگی داستانی مجذوب کننده با موضوع امانت داری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دانه توت فرنگی داستانی مجذوب کننده با موضوع امانت داری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید