گلایه عضو شورای شهر از شرایط محله جوانمرد ، شربیانی: شاهد تولد بچه ها معلول به علت دکل های فشار قوی هستیم

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، عضو هیئت رئیسه شورا با بیان اینکه 300 پلاک در ملک آباد در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: سالیانه تعداد زیادی کودک معلول به علت قرار گرفتن در معرض این دکل ها به جهان می آیند.

گلایه عضو شورای شهر از شرایط محله جوانمرد ، شربیانی: شاهد تولد بچه ها معلول به علت دکل های فشار قوی هستیم

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر در خصوص شرایط محله جوانمرد قصاب در منطقه 20 با بیان اینکه محله جوانمرد قصاب فاصله ای با مرکز شهرری دارد، گفت: در دوره دوم تا چهارم مدیریت شهری، در راستای تحقق شعار کاهش فاصله جنوب و شمال، اتفاقات ویژه ای رخ داد و محله توانست از حاشیه خارج گردد، هرچند مسائلی نیز وجود دارد.

او ضمن تقدیر از شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری، گفت: اعتباری برای مسجد جامع محله اختصاص یافته بود اما از آن سر باز زده بودند، در این دوره مشکل حل شد.

شربیانی با اشاره به فریز شدن بعضی معابر شهرری به علت اجرای بعضی طرح ها در سالیان طولانی، اعلام نمود: بعضی از این مسائل در کمیسیون ماده پنج در حال رفع است.

عضو هیات رئیسه شورا با بیان اینکه 300 پلاک در ملک آباد در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: سالیانه تعداد زیادی کودک معلول به علت قرار گرفتن در معرض این دکل ها به جهان می آیند؛ با هماهنگی هایی که انجام دادیم، مقرر شد شهرداری زمینی را اختصاص دهد تا دکل ها به این فضا جابجا شوند و مشکل رفع گردد. بودجه ای در این خصوص در نظر گرفته شد تا طرحی تهیه گردد اما واقعیت این است که به یک اراده همگانی احتیاج است تا مشکل دکل های برق به ویژه در ملک آباد شهرری رفع گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گلایه عضو شورای شهر از شرایط محله جوانمرد ، شربیانی: شاهد تولد بچه ها معلول به علت دکل های فشار قوی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه عضو شورای شهر از شرایط محله جوانمرد ، شربیانی: شاهد تولد بچه ها معلول به علت دکل های فشار قوی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید