چرا تحویل بعضی از خودرو ها در سامانه یکپارچه به 1403 موکول شد؟

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه احتمال می دهیم تعداد انصراف دهندگان از مرحله دوم قابل توجه باشد، دلایل موکول شدن تحویل بعضی از خودرو ها به سال 1403 را تشریح کرد.

چرا تحویل بعضی از خودرو ها در سامانه یکپارچه به 1403 موکول شد؟

به گزارش مهر، مهدی تقدسی در مورد نحوه انصراف متقاضیان از مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، گفت: متقاضیان با مراجعه به پروفایل خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو و انتخاب گزینه انصراف در حساب کاربری، می توانند انصراف خود را از این مرحله نهایی نمایند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه نمود: هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و نحوه برگزاری مرحله سوم عرضه خودرو نهایی نشده منتهی اگر متقاضیان قصد شرکت در مرحله سوم را دارند باید ابتدا از مرحله دوم انصراف دهند.

برگزاری طرح جایگزین در شهریور ماه

وی در مورد بعضی از اخبار درباره عرضه 4 خودروی تازه در مرحله سوم، توضیح داد: صحبتی در مورد مرحله سوم نکردیم بلکه اعلام شد که طرح جایگزین در شهریورماه برگزار خواهد شد که خودرو های عرضه شده نیز در همان زمان اعلام می شوند.

مرحله سوم احتمال زیاد برگزار می گردد

تقدسی در مورد اینکه با توجه به نوبت دهی بعضی از خودرو ها در سال 1403، آیا مرحله سوم برگزار می گردد یا خیر، گفت: مرحله سوم به احتمال زیاد برگزار می گردد، زیرا فقط تحویل بعضی از خودرو ها به سال 1403 موکول شده و حتی برای سال 1402 نیز خودروسازان در بعضی از محصولات خود ظرفیت خالی دارند، اما مردم آن ها را انتخاب نکردند؛ بنابراین نباید گفت ظرفیت خودروسازان تکمیل شده و دیگر نمی توان مرحله سوم را برگزار کرد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه نمود: بعضی از محصولات به علت اختلاف قیمتی که با بازار دارند پرتقاضا هستند به همین علت نیز تحویل آن ها به سال 1403 موکول شده است.

وی گفت: 50 درصد از متقاضیان خرید خودرو های خودروسازان خصوصی در مرحله نخست انصراف دادند بنابراین ظرفیتشان خالی ماند. برای مرحله دوم هم احتمال می دهیم که تعداد انصراف دهندگان قابل توجه باشد.

منبع: فرارو

به "چرا تحویل بعضی از خودرو ها در سامانه یکپارچه به 1403 موکول شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تحویل بعضی از خودرو ها در سامانه یکپارچه به 1403 موکول شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید