ماکسیما 2023 هم قیمت ماکسیما 2012 در ایران!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، نیسان ژاپن با انتشار بیانیه ای اعلام نمود سدان دوست داشتنی نیسان ماکسیما همچون بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط فراوری خداحافظی خواهد نمود. این برند می گوید با سرانجام فراوری نسل فعلی ماکسیما در اواسط سال 2023 شاهد بازنشستگی یکی از مجذوب کننده ترین محصولات نیسان خواهیم بود.

ماکسیما 2023 هم قیمت ماکسیما 2012 در ایران!

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه خبر مورد بحث خیلی سورپرایز نماینده نیست، اما هواداران نیسان هنوز هم فرصت خواهند داشت پشت فرمان سدانی بنشینند که مرز های بین محصولات لوکس و اسپرت را تا حدی کمرنگ نموده بود.

نیسان ماکسیما نیز به سرنوشت برند هایی همانند پونتیاک و الدزموبیل و خودرو هایی همانند شورولت ایمپالا و بیوک رگال مبتلا می گردد. این خودرو ها به همراه آکورا RLX و لکسوس GS شاهد افت فروش مداوم بوده اند که یکی از دلایل اصلی آن محبوبیت روزافزون شاسی بلند ها و بعلاوه فراوری خودرو های الکتریکی است.

نیسان با انتشار بیانیه ای گفته که اولویت اصلی اش فراوری خودرو های الکتریکی و تکنولوژی های پیشرفته است. این برند ژاپنی اوایل امسال نیز گفته بود دو محصول تمام الکتریکی تازه را در کارخانه خود در می سی سی پی فراوری خواهد نمود. فروش نیسان ماکسیما در نیمه اول امسال میلادی برابر با 3753 دستگاه بوده که کاهش بیش از 62 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می دهد.

این مقدار فروش نشان دهنده کاهش شدید محبوبیت سدان ژاپنی ها نسبت به روز های خوش دهه 90 میلادی و سال های بعد از آن است. در واقع باید گفت بازار خوبی برای سدان های 6 سیلندر دیفرانسیل جلو و با گیربکس CVT وجود ندارد و مشتریان هم بیشتر به سمت خودرو های شاسی بلند، وانت ها و محصولات الکتریکی حرکت می نمایند.

ماکسیما به علت سایز مناسبی که دارد بسیار پرطرفدار است و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. کابین ماکسیما به خوبی طراحی شده است و امکانات بالایی نیز دارد، کنترل های ساده و تعداد زیادی از امکانات لوکس نیز در این اتاق 5 نفره ارائه می گردد. فضای پا در صندلی های جلو به مقدار کافیست و، اما فضای سر کمی کوچک است؛ فضای صندلی های عقب به مقدار دیگر رقبای بزرگتر مانند تویوتا آوالون که اکنون فراوری آن متوقف شده است، سخاوتمند نیست.

صندلی های راننده و سرنشین جلو با قابلیت تنظیم قدرت، فرمان و دکمه تعویض چرم، کنترل اتوماتیک آب و هوا در دو منطقه، آینه دید عقب و روشن شدن فضای داخلی به صورت استاندارد در همه تریم ها وجود دارد. تنها نقطه ضعف این خودرو این است که فضای بار کمی دارد.

پیشرانه نیسان ماکسیما اسپرت مدل 2022 یک موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری است که قدرتی معادل 300 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. لازم به ذکر است شتاب صفر تا صد این مدل 5.7 ثانیه برآورد شده است. بعلاوه ماکسیمای اسپرت که با تریم SR عرضه می گردد محدوده قیمتی 37 هزار تا 39 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

این ماکسیما در بازه قیمتی 39 هزار تا 39 هزار و 500 دلار خرید و فروش می گردد.

منبع: فرارو

به "ماکسیما 2023 هم قیمت ماکسیما 2012 در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکسیما 2023 هم قیمت ماکسیما 2012 در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید