جریمه 124 نفر به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، مقامات قزاقستان تعدادی از ساکنان این کشور را به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان را جریمه کردند.

جریمه 124 نفر به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان

به گزارش خبرنگار وبلاگ چراغ روشن در دوشنبه، در نورسلطان به خاطر نقض رژیم شرایط فوقالعاده 124 نفر به مبلغ 3.883 میلیون تنگه جریمه شدند.

از زمان اعلام شرایط فوق العاده در نورسلطان 159 نفر از جمله 39 نفر به خاطر فروش غیر قانونی ماسک و مواد ضدعفونی و 119 نفر دیگر به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده مجازات شدند.

بنابر آمار دادستانی شهر نورسلطان، در نتیجه رسیدگی به این موارد 124 نفر از آنها به مقدار 3 میلیون و 883 هزار 715 تنگه (حدود 8745 دلار) جریمه و 35 نفر دیگر بازداشت شدند.

در مورد حقایق تخلف الزامات قرنطینه و فعالیت غیر قانونی اماکن جمعی 13 کافه، 14 فروشگاه غیر غذایی، 8 چایخانه، 3 کلوپ بلیارد، تعدادی از کلوپ های رایانه، سالن آرایش، سونا، استخر و تعمیرگاه خودرو مجازات شدند.

قاسم ژامرت تاکایف رئیس جمهور قزاقستان یکشنبه 15 مارس در مورد اعلام شرایط فوق العاده در این کشور گفت که از 16 مارس آغاز و تا 15 آوریل در سراسر این کشور ادامه خواهد داشت.

بر اساس آن، مراکز تجاری، سالن های تئاتر، نمایشگاه ها و سایر مراکز تعطیل و مسابقات ورزشی و سایر رویداد و یادبودها در قزاقستان لغو شده است.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جریمه 124 نفر به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 124 نفر به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید