پرچمدار تاشو سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، عکس

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، سامسونگ گلکسی زد فولد 5، به گفته اطلاعاتی Ice Universe، به نظر می رسد که تاخوردگی صفحه نمایش مشابه نسخه قبلی خود را داشته باشد.

پرچمدار تاشو سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ چراغ روشن، گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی تازه تاشو دارای طراحی لولایی خواهد بود تا تاخوردگی را به حداقل برساند.

گلکسی زد فولد 5 احتمالا همان لولای قدیمی را خواهد داشت؟

با این حال، آخرین افشاگری نشان می دهد که بعید است که این تاخوردگی در امسال شاهد تغییرات قابل توجهی باشد. طبق گزارش ها، سامسونگ در حال اجرا آزمایش های دوام روی دستگاه است تا احتمالاً اثربخشی طراحی لولای تازه را در کنار لولای U شکل موجود ارزیابی کند.

سازندگان تلفن چینی از فناوری لولای قطره ای استفاده نموده اند و Find N2 Oppo به علت داشتن کمترین تاخوردگی در صنعت، نقدهای مثبتی دریافت نموده است. با این وجود، دوام همچنان یک نگرانی حیاتی باقی می ماند، زیرا شکل تاشو همچنان در حال تکامل است.

از نظر مشخصات، انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 5 دارای یک صفحه نمایش داخلی اصلی 7.6 اینچی و صفحه نمایش پوشش خارجی 6.2 اینچی باشد که هر دو از پنل های AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید:

عکس | شکار سیاره بیگانه 13برابری مشتری!

زیبایی اعجاب آور و قیمت نجومی میباخ2023/ عکس

در داخل این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC تامین می گردد. طبق شایعات، تنظیمات دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. در جلو، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های Samsung Galaxy Z Fold 5 می توان به شیشه گوریلا گلس Victus 2 برای دوام بیشتر و رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب اشاره نمود.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پرچمدار تاشو سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار تاشو سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید