خبرنگاران سقوط پاراگلایدر در کاشان 2 مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، کاشان- خبرنگاران- رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سقوط پاراگلایدر در ارتقاع پایین منجر به مصدومیت 2 زن در این شهرستان شد.

خبرنگاران سقوط پاراگلایدر در کاشان 2 مصدوم بر جا گذاشت

حسین ریاحی جمعه شب در گفت وگو با وبلاگ چراغ روشن افزود: این حادثه بعد از ظهر امروز در اطراف کوه های روستای دره از توابع این شهرستان رخ داد که 2 دستگاه آمبولانس و گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی از آسیب دیدگان (مربی) با توجه به جراحت های سطحی توسط کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی در محل حادثه تحت مداوا قرارگرفت و آسیب دیده دیگر (کارآموز) با شرایط به نسبت خوب برای درمان با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شهروندان به خصوص ورزشکاران توصیه کرد با رعایت کردن نکات ایمنی از شدت حادثه های احتمالی در ورزش جلوگیری کنند.

روستای دره در 10 کیلومتری جنوب شرقی کاشان در بین کوه های بلند قرار گرفته است.

23 پایگاه امداد و نجات شامل 13 پایگاه شهری و 10 پایگاه جاده ای در منطقه کاشان با 45 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به 190 نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 364 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سقوط پاراگلایدر در کاشان 2 مصدوم بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سقوط پاراگلایدر در کاشان 2 مصدوم بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید