خبرنگاران تونل استریل در البرز فراوری شد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، کرج -خبرنگاران - برای نخستین بار در کشور تونل استریل به همت یک سازمان مردم نهاد و با مشارکت بخش خصوصی در استان البرز فراوری و به مرحله بهره برداری رسید.

خبرنگاران تونل استریل در البرز فراوری شد

امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز روز یکشنبه در گفت و گو با وبلاگ چراغ روشن گفت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از فراوریات داخلی، انجمن مردم نهاد افق جوانان داریک اقدام به تنظیم تفاهم نامه با بخش خصوصی با هدف فراوری چند سازه صنعتی کرده است.

یکی از محصولات این شرکت که به مدت 35 شبانه روز و به پاس تشکر از کادر درمانی فراوری و راه اندازی شده، تونل ضدعفونی تمام استریل سطح بدن، لباس و وسایل همراه به مدت یک دقیقه به روش ابر بخار و یون نقره است که برای نخستین بار در ایران فراوری می گردد.

این تونل هم اکنون در یکی از مراکز خرید استان به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.

تونل ضدعفونی در مکان هایی از جمله مراکز خرید، ادارات، بانک ها، مدارس و دانشگاه ها، کلینیک ها و مراکز درمانی، ایستگاه های قطار، مترو، پادگان ها و مجتمع های مسکونی کاربرد دارد.

وی ادامه داد: با عبور از این تونل استریل؛ کلیه سطوح از هر گونه آلودگی میکروبی، باکتری ها، انواع ویروس و میکروارگانیسم ها بدون هر گونه حساسیت پوستی و تنفسی استریل و ضدعفونی می گردد.

غفرانی گفت: مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو برای فراوری و راه اندازی تونل ضدعفونی اخذ شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تونل استریل در البرز فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تونل استریل در البرز فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید