تبلت وان پلاس پد گو با قیمت 240 دلار رونمایی شد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، وان پلاس مدت هاست وارد بازار تبلت ها شده و جدیدترین تبلت این شرکت به نام وان پلاس پد گو روز گذشته معرفی گردید. این تبلت که قیمت مناسبی دارد، طبیعتا نسبت به وان پلاس پد از مشخصات ضعیف تری بهره می برد ولی می تواند توجهات زیادی را جلب کند.

تبلت وان پلاس پد گو با قیمت 240 دلار رونمایی شد

در پنل جلویی با نمایشگر 11.35 اینچی LCD روبرو هستیم که رزولوشن 1720 در 2408 را ارائه می دهد. رفرش ریت این نمایشگر 90 هرتز است. وان پلاس بعلاوه 4 اسپیکر در بدنه تبلت تعبیه نموده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در پنل جلویی توجه را جلب می نماید.

قلب تپنده تبلت، چیپست هلیو G99 است که در کنار آن 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که البته این حافظه از کارت microSD هم پشتیبانی می نماید. در پنل پشتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی دیده می گردد که درون یک ماژول دایره ای شکل تعبیه شده است.

برای تبلت وان پلاس پد گو از رابط کاربری OxygenOS 13.2 استفاده شده که مبتنی بر اندروید 13 است و برای گوشی های وان پلاس امکانات جذابی ارائه می نماید. باتری استفاده شده 8000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می نماید.

مدل وای فای با قیمت 240 دلار راهی بازار هند می گردد و مدل 8/256 گیگابایتی LTE در بازار هند با قیمت 288 دلار به دست کاربران می رسد. وان پلاس هنوز اعلام ننموده که آیا این تبلت راهی بازارهای جهانی هم می گردد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت وان پلاس پد گو با قیمت 240 دلار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت وان پلاس پد گو با قیمت 240 دلار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید