برگزاری 11 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.

برگزاری 11 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد

شریف اسلامی صبح چهارشنبه 16بهمن ماه در نشست خبری با وبلاگ چراغ روشن، افزود: حوزه هنری به عنوان دبیر کمیته هنری ستاد دهه فجر امسال برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را برگزار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: کارگاه تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی، نقد کتاب این جمعه تعطیل نیست و شب شعر عقیق آسمانی از جمله برنامه هایی بودند که در ایام دهه فجر برگزار شدند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: برپایی دو نمایشگاه پوستر از آثار تولیدی هنرمندان گرافیست کشوری و استانی در شهرهای یاسوج و باشت، برگزاری مسابقه نقاشی بچه ها با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با موضوع روحانیت و انقلاب اسلامی و اجرای 3 تئاتر کودک و نوجوان و همچنین اجرای نمایش دست هایت کو مم حسن در جشنواره تئاتر بین المللی فجر از جمله برنامه ها است.

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، اسلامی ادامه داد: برگزاری پنجاه و سومین مراسم خاطره گویی دفاع مقدس و نمایش عکس های انقلاب همراه با نقد و تحلیل از دیگر برنامه هایی است که حوزه هنری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری 11 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 11 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید