ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید جید منتشر شد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی تریلری نو از بازی موبایلی اساسینز کرید جید منتشر نموده که گیم پلی آن را به نمایش می گذارد.

ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید جید منتشر شد

سری اساسینز کرید سابقه ای طولانی در دستگاه های همراه دارد و این به اولین اسپین آف موبایلی Assassins Creed: Altairs Chronicles در سال 2008 برمی شود. در سال های پس از آن، یوبی سافت چندین اسپین آف برای موبایل منتشر نموده است که از بین آن ها می توان به آثاری نظیر Assassins Creed 2: Discovery. Assassins Creed Pirates ،Assassins Creed: Memories ،Assassins Creed Rebellion و چندین مورد دیگر اشاره نمود. این بازی ها از نظر سبک و گیم پلی از سری اصلی جدا هستند و جنبه های کلیدی بازی های کنسولی را قربانی کردند تا با سخت افزار و کنترل های محدود موبایل ها سازگار شوند.

با این حال اساسینز کرید جید که با نام رمز Codename Jade شناخته می شد، جاه طلبانه ترین پروژه موبایلی یوبی سافت است. در حالی که دستگاه های همراه هنوز هم محدودیت هایی از نظر سخت افزاری دارند، اما یوبی سافت در کوشش است تا اطمینان حاصل کند که این بازی تا حد امکان مطابق با انتظارات هواداران باشد.

حال تریلر نوی از گیم پلی این بازی اکشن و نقش آفرینی منتشر شده است که محیط دنیا باز آن، چین باستان را به نمایش می گذارد و از طرفی نگاهی اجمالی به گیم پلی نیز دارد. از جمله مکانیک هایی که در تریلر شاهد آن هستیم می توان به پارکورهای فراوان، مخفی کاری، پیمایش در دنیا، استفاده از سلاح های مختلف از شمشیر گرفته تا کمان اشاره نمود. در نهایت این تریلر نو بعلاوه نگاه بسیار خوبی به شخصیت اصلی بازی دارد که در طول تریلر در خصوص میلش به حرکت به سمت عدالت و اعتقادات شخصی خود صحبت می نماید. در هر صورت به نظر می رسد که بالاخره شاهد اثری شایسته و درخور نام اساسینز کرید روی موبایل هستیم.

اساسینز کرید جید هم اکنون در دست توسعه است و در تاریخی نامعلوم برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که دومین بتای بازی نیز تایید شده است که بازیکنان می توانند برای آن ثبت نام نمایند. این در حالی است که اولین بتای بازی در اوایل ماه جاری میلادی در دسترس نهاده شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید جید منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید جید منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید