بازی مبارزه ای All، Star Brawl 2 برای کنسول ها معرفی گردید؛ اختاپوس وارد می گردد!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، بازی آل استار براول (All-Star Brawl) یک عنوان فایتینگ (Fighting) محبوب بود که در سال 2021 عرضه شد. این بازی دارای کرکترهای دنیای نیکلودیون (Nickelodeon) بود و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. نکته مهم در خصوص این بازی، این بود که شباهت زیادی به بازی سوپر اسمش بروز (Super Smash Bros) نینتندو داشت. به همین علت هم با استقبال خوبی از کاربران روبرو شد.

بازی مبارزه ای All، Star Brawl 2 برای کنسول ها معرفی گردید؛ اختاپوس وارد می گردد!

حال شرکت سازنده اعلام نموده که میخواهد شماره 2 این بازی را عرضه کند. بازی آل استار براول 2 برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. طبق چیزی که گفته شده بازی آل استار براول 2 زمستان سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حال با توجه به عرضه بسیار نزدیک این بازی به شماره 1 امکان دارد با تأخیر روبرو گردد.

بازی آل استار براول 2 دارای کرکترهای بیشتری نسبت به شماره 1 است. از شخصیت های نو این بازی می توان به اختاپوس از دنیای باب اسفنجی، جیمی نوترون و موارد دیگر اشاره نمود. همینطور اینکه شرکت سازنده با پشتیبانی خوبی که از شماره 1 کرد به احتمال زیاد کرکترهای بیشتر هم برای شماره 2 عرضه خواهد نمود. مانند بازی اول شما در شماره 2 هم باید کرکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس در توانایی های خاص آن مهارت پیدا نموده و با افراد دیگر مبارزه کنید.

بخش قابل توجه آل استار براول 2، قسمت تک نفره آن است. به این شکل که بازی آل استار براول 2 دارای یک قسمت داستانی مجذوب نماینده است. در این بخش داستانی ما شاهد عناصر روگ لایک، صداگذاری های جالب و پاداش های بسیار خوب برای کاربران هستیم. مبارزات در قسمت تک نفره به صورت مرحله ای دشوارتر شده و کاربر را به طور کامل آزمایش می نماید.

شرکت سازنده به طور کامل بخش مبارزه این بازی را از نو طراحی نموده است. به همین علت کاربران شماره 1 نیز با تجربه نوی روبرو خواهند شد. همینطور اینکه این بازی از لحاظ بصری هم بهبودهای زیادی داشته که باعث شده تجربه شماره 2 نسبت به 1 ارتقاء زیادی داشته باشد. در کنار این موارد عناصر نوی به گیم پلی بازی اضافه شده است. از این موارد می توان به توانایی های سوپر (Super) اشاره نمود. با استفاده از آن شما می توانید ضربات سهمگینی به دشمنان وارد کنید.

یکی از کارهای جالب شرکت سازنده صداگذاری همه کرکترهای این بازی است. بحث صدا در یک بازی اهمیت زیادی دارد و اگر این صداها آشنا باشند، این موضوع بهتر هم می گردد. در نتیجه شرکت سازنده کوشش نموده تا از صداگذار اصلی این کرکترها در بازی خود استفاده کند. در کنار همه این موارد بازی آل استار براول دارای سیستم کراس پلتفرم (Cross Platform) هم هست. به این معنا که کاربران با هر دستگاهی می توانند با یکدیگر مبارزه نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی مبارزه ای All، Star Brawl 2 برای کنسول ها معرفی گردید؛ اختاپوس وارد می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای All، Star Brawl 2 برای کنسول ها معرفی گردید؛ اختاپوس وارد می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید