این کشتی گیر با تعداد مدال های طلایش برترین بود ، می خواهم ناکامی پارسال را جبران کنم ، تک تک حریفانم را بررسی کردم

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، مهدی محسن نژاد که برادرش طلای جوانان دنیا را گرفت، خودش طی روزهای آینده در دنیای بزرگسالان روی تشک می رود.

این کشتی گیر با تعداد مدال های طلایش برترین بود ، می خواهم ناکامی پارسال را جبران کنم ، تک تک حریفانم را بررسی کردم

وبلاگ چراغ روشن آنلاین -

مهدی محسن نژاد در بلگراد دومین حضورش در مسابقات دنیای بزرگسالان را تجربه خواهد نمود. او در دنیای 2022 با یک اشتباه باورنکردنی کشتی را در عین شایستگی واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. محسن نژاد در وزن المپیکی 60کیلوگرم فرصت دارد تا علاوه بر کسب سهمیه بازی های پاریس، ناکامی سال گذشته خودش را جبران کند. شرایط او همچون برادران گرایی است با کمی تفاوت؛ برادران گرایی هر دو در رده بزرگسالان قرار دارند و به دنیای می روند ولی برادر کوچک تر محسن نژاد حدود 3هفته پیش طلای جوانان دنیا را کسب کرد و شاید او و برادرش سال های آینده هم تیمی شوند.

*کشتی را از چه سنی و از کجا آغاز کردی؟

از 12سالگی زیرنظر آقای روح الله دهملایی در بهبهان استان خوزستان کشتی را آغاز کردم. آقای دهملایی مربی من و احمدرضا برادر کوچک ترم است.

*احمدرضا در مسابقات جوانان دنیا عملکرد خوبی داشت و توانست مدال طلا را کسب کند. نظرت راجع به عملکرد برادرت چیست؟

خدا را شکر که توانست با مدال طلا مسابقات را تمام کند که با پشتوانه خوبی پا به رده بزرگسالان بگذارد. طلایش به من هم خیلی روحیه داد. از همه اینها مهم تر نوع کشتی گرفتنش بود. او کم اشتباه و حساب شده کشتی گرفت. احمدرضا حقش را در رده جوانان گرفت و امیدوارم همین روال برایش در بزرگسالان هم ادامه داشته باشد.

*شرایط خودت در آستانه حضور در مسابقات دنیای چطور است؟

اردوهای سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی دارم. امیدوارم سال جاری نتیجه لازم را بگیرم تا ناکامی سال گذشته را هم جبران نموده باشم. خستگی دوری از خانواده و تمرینات سنگین فقط با مدال دنیای در می رود. البته در کمپ تیم ملی امکانات تمرینی و تفریحی بسیار خوبی داریم که نسبت به قبل تحمل شرایط اردوی شبانه روزی را برایمان راحت نموده است، ولی دوری از خانواده و شهرمان سخت است که فقط آن را با عشق به کشتی و کسب مدال دنیای تحمل می کنیم.

*کارکردن با حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی با توجه به اینکه او هم سبک وزن بوده چطور است؟

آقای رنگرز یکی از فنی ترین کشتی گیران زمان خودش بود که توانست مدال طلای دنیا را کسب کند. ایشان از نظر فنی و اخلاقی واقعا بی نظیر هستند و در این مدت خیلی برای ما زحمت کشیده اند. امیدوارم همه بچه ها با عملکردشان نتیجه زحمات آقای رنگرز و کادر فنی خوبشان را بدهند.

*از حریفانت شناخت داری؟

وزن 60کیلوگرم نخستین وزن المپیکی است که سطح بسیار بالایی دارد. بیشتر حریفان اصلی من آسیایی هستند ولی سال جاری با آمدن روس ها ترافیک این وزن بیشتر شده است. به همراه کادر فنی فیلم کشتی همه حریفانم را دیده ام و بررسی لازم را روی آنها انجام داده ایم و برای تک تکشان برنامه داریم.

*بین کشتی گیران فرنگی، سبک کدام کشتی گیر را دوست داری؟

آقای حمید سوریان واقعا جزو برترین ها بودند و این از تعداد مدال های طلایشان تعیین است.

منبع: همشهری آنلاین

به "این کشتی گیر با تعداد مدال های طلایش برترین بود ، می خواهم ناکامی پارسال را جبران کنم ، تک تک حریفانم را بررسی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کشتی گیر با تعداد مدال های طلایش برترین بود ، می خواهم ناکامی پارسال را جبران کنم ، تک تک حریفانم را بررسی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید