در کمال ناباوری؛ طلاق خانم بازیگر از آقای خواننده ، علت جدایی این زوج چیست؟

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، در عکس های پاپاراتزی ها که دوست داشتنی و خوب و خوش به نظر می رسیدند؛ عاشق و معشوق، دل و دلدار، لیلی و مجنون. ولی حالا شایعاتی از به انتها رسیدن رابطه عاشقانه زوج مشهور دنیای هنر و تفریح خبر می دهد.

در کمال ناباوری؛ طلاق خانم بازیگر از آقای خواننده ، علت جدایی این زوج چیست؟

در عکس های پاپاراتزی ها که دوست داشتنی و خوب و خوش به نظر می رسیدند؛ عاشق و معشوق، دل و دلدار، لیلی و مجنون. حتی اگر خام عکس های پاپاراتزی ها هم نمی شدید، وقتی 2 بار بچه دار شدند، بدبینان به دوام وصلت های سلبریتی ها هم پیش خودشان فکر کردند شاید خانم بازیگر و آقای خواننده از نمونه های نادر وفا و صفا باشند که قرار است به پای هم پیر شوند.

بعد از 4 سال زندگی مشترک، شایعات از انتها زندگی مشترک سوفی ترنر انگلیسی که با بازی در نقش سانسا استارک در سریال بازی تاج وتخت به معروفیت رسید، و نیک جوناس، خواننده، آهنگساز و بازیگر امریکایی، حکایت دارد. به گزارش وبلاگ چراغ روشن به نقل از اینترتیمنت ویکلی، این دو در سال 2019 در مراسمی خصوصی در لاس وگاس و در پی آن عروسی مجللی در پاریس با هم ازدواج کردند. ابتدا سال جاری این زوج خانه ای را که در سال 2022 در میامی خریده بودند فروختند.

به گفته منبعی این زوج مشکلاتی جدی در 6 ماه گذشته با هم داشته اند. هواداران تیزبین متوجه شده اند در عکس های پاپاراتزی ها نیک جوناس انگشتر حلقه اش را به دست ندارد در حالی که در عکس های دیگری که اخیرا در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده، حلقه اش را دست نموده است.

از این زوج اخیرا در کنار یکدیگر عکاسی شده بود، از جمله از حضور ترنر در آغاز تور برادران جوناس در ورزشگاه یانکی.

جوناس و ترنر سال 2016 رابطه شان را علنی کردند و یک سال بعد، در سال 2017، با پست هایی مشابه از حلقه زیبای سوفی ترنر در اینستاگرام نامزدی شان را اعلام کردند. ستاره بازی تاج وتخت در کپشن عکسش نوشته بود: گفتم بله! و نیک جوناس هم نوشته بود: اون گفت بله!.

نیک و سوفی دو فرزند با هم دارند که کاملا دور از چشم عموم از آنها نگهداری می نمایند. ویلا، دختر اول شان، در جولای 2020 به جهان آمد و فرزند دوم شان که نامش تا الان اعلام نشده، در جولای 2022 به دنیا آمد. این دو از هوادارانشان خواسته بودند که عکس بچه ها آنها را منتشر ننمایند چراکه ترنر و جوناس قصد دارند بچه هاشان را به دور از فشار معروفیت بزرگ نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "در کمال ناباوری؛ طلاق خانم بازیگر از آقای خواننده ، علت جدایی این زوج چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کمال ناباوری؛ طلاق خانم بازیگر از آقای خواننده ، علت جدایی این زوج چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید