اسمارت برد جی پلاس؛ انقلابی در به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، بر کسی پوشیده نیست که انواع ابزارهای دیجیتالی باعث تغییر سبک کار و زندگی ما شده اند. این موضوع وقتی جالبتر می گردد که دنیای دیجیتال به ابزارهای کاربردی زندگی، سرعت، دقت و ارزش های افزوده ای می بخشد که در نهایت بهبود کارایی آن ها را به ارمغان می آورند. برای مثال، ظهور ساعت های هوشمند باعث شد که علاوه بر آگاهی یافتن از زمان و تاریخ، امکان برقراری تماس، پیغام رسانی، چک کردن شبکه های اجتماعی، آنالیز شرایط سلامتی و... را داشته باشیم.

اسمارت برد جی پلاس؛ انقلابی در به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها

اسمارت برد یکی دیگر از معجزات زندگی هوشمند است که به مسائلی مانند آموزش، ارائه اطلاعات، بیان ایده ها و تحلیل داده ها رنگ و بویی تازه بخشیده. ورود اسمارت برد به کلاس های درس و اتاق های جلسه سازمان ها را می توان انقلابی نوین در راستای زندگی کاملا هوشمند دانست. یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین اسمارت بردهای موجود در بازار به وسیله برند جی پلاس عرضه شده است که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم:

اسمارت برد جی پلاس چیست؟

اسمارت برد جی پلاس یک تخته هوشمند با قلم مخصوص است که شما را از تخته سیاه، وایت برد، گچ و ماژیک های شیمیایی بی نیاز می نماید و به صورت همزمان، مزایایی فوق العاده و شگفت انگیز دارد که تجربه ای کارا و حرفه ای خلق می نمایند. شما با یک ابزار چند کاره روبه رو هستید که با سیستم عامل اندروید سازگار است و نمایش، پخش و ویرایش هر نوع محتوایی را امکان پذیر می نماید.

اسمارت برد جی پلاس در محیط آموزشی

در هنگام استفاده از اسمارت برد، برخلاف تخته های کلاسیک با مساله کمبود فضا روبرو نخواهید شد. طولانی ترین مسائل ریاضی یا پرجزییات ترین ایده ممکن را روی سطح اسمارت برد بنویسید و با پر شدن صفحه، به جای پاک کردن آن به صفحه بعدی بروید! اطلاعات شما در حافظه اسمارت برد ذخیره خواهند شد و نیازی به یادداشت برداری از روی تخته نخواهید داشت!

در زمان ارائه یک ایده یا گزارش، برای تاکید بر قسمتی از نوشته هایتان نیاز به تغییر رنگ قلم، تغییر سایز، تغییر فونت یا حتی هایلایت کردن دارید؟ مسئله ای نیست! از قلم هوشمند اسمارت برد بهره ببرید!

جادوی اسمارت برد جی پلاس به همینجا ختم نمی گردد! آیا می خواهید فقط قسمتی خاص از صفحه را نشان دهید و توجه و تمرکز همه را به آن جلب کنید؟ به راحتی می توانید تمام سطح برد را تاریک کنید و فقط قسمت موردنظرتان را روشن نگه دارید!

یکی از جذابترین ویژگی های اسمارت برد جی پلاس، تصاویر پس زمینه آن است که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه نصب هستند و توضیح مسائل و تدریس مفاهیم را بسیار آسان نموده اند. برای مثال، فرض کنید که به عنوان یک مربی فوتبال قصد دارید آرایش تیم و سیستم بازی در مسابقه پیش رو را برای اعضای تیم توضیح دهید. با فعال کردن پس زمینه فوتبالی، تمام سطح اسمارت برد به یک زمین چمن با تناسبات استاندارد تبدیل می گردد و شما می توانید به راحتی محل قرار گرفتن بازیکنان و سیستم دفاع و حمله موردنظرتان را با رسم شکل و استفاده از علامت های مخصوص توضیح دهید!

این بکگراندها نه تنها برای مربی های فوتبال و بسکتبال و سایر رشته های ورزشی کارایی دارند، بلکه به یاری مدرسان موسیقی هم می آیند. اسمارت برد جی پلاس، با یک اشاره شما به صفحه نُت تبدیل می گردد! با خیال راحت نت های موردنظرتان را بنویسید، تنظیم و آهنگسازی کنید و مطمئن باشید که نسخه باکیفیت نت هایی که نوشته اید با هر فرمتی که در نظر داشته باشید در اختیار هنرجویانتان قرار می گیرد!

اسمارت برد جی پلاس در سازمان ها

قابلیت ها و امکانات اسمارت برد جی پلاس آن را به گزینه ای مطلوب برای هر سازمان و شرکتی تبدیل می نماید. مهم نیست که قصد ارائه ایده در یک جلسه داخلی، پرزنت گزارش سالانه برای مدیران، تحلیل دیتا همراه با همکاران، برگزاری نظرسنجی یا جلسه آنلاین داشته باشید؛ تخته هوشمند جی پلاس در خدمت شماست!

از آنجایی که این دستگاه از سیستم عامل اندروید استفاده می نماید، تمامی نرم افزارهای اندرویدی روی این تخته نصب می شوند. امکان به اشتراک گذاشتن فایل با سایر کاربران به وسیله اسکن کدQR مخصوص فراهم است. در تحلیل دیتا، نتیجه گیری و ارائه محتوا به یاری شما می آید. تماس آنلاین گروهی را پشتیبانی می نماید و حتی می تواند یک نظرسنجی آنلاین به راه بیندازد! کافی ست سوال موردنظرتان را روی اسمارت برد بنویسید؛ یک کدQR ، برای کاربرانی که انتخاب می کنید فرستاده می گردد تا رای یا نظر خود را در لحظه به ثبت برسانند. خیلی سریع و ساده! ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید:

تخته هوشمند جی پلاس از لحاظ سخت افزاری چه ویژگی هایی دارد؟

تخته هوشمند جی پلاس از درگاه های ورودی-خروجی نظیر USB، HDMI، SPDF،DP و درگاه خروجی VGA و LAN پشتیبانی می نماید و می تواند به لپ تاپ، رایانه، ویدئو پروژکتور، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال متصل گردد.

هر اسمارت برد جی پلاس به همراه یک ریموت کنترل، 2 قلم مخصوص، کابل برق، کابل USB، کابل HDMI، دانگل وایفای، پایه دیواری و دفترچه راهنما در اختیار خریدار قرار می گیرد. کارت گارانتی 24ماهه گلدیران خریدی مطلوب و خدمات پس از فروش باکیفیت را تضمین می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسمارت برد جی پلاس به وب سایت مدیاپردازش مراجعه فرمایید. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید این محصول می توانید با شماره 42773000-021 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی اسمارت برد جی پلاس

نمایشگر:

  • لمسی
  • نسبت ابعاد تصویر 16:9
  • در سایزهای 65، 75، 86، 98اینچی

مادربرد:

  • MSAD6A8386-K8A

پردازنده مرکزی:

  • QUAD CORE 1.5 GHZ

پردازنده گرافیکی:

  • MALI G51

حافظه:

  • ROM: 16G
  • RAM:3GB DDR4

سیستم عامل:

  • اندروید 8
  • امکان اتصال به اپل به وسیله I Mirror
  • اتصال به وسیله E-Share
منبع: فرارو

به "اسمارت برد جی پلاس؛ انقلابی در به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسمارت برد جی پلاس؛ انقلابی در به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید