لنوو کامپیوتر رومیزی اندرویدی می سازد!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، زومیت نوشت: طبق گزارش ها، لنوو در حال توسعه کامپیوتر شخصی ThinkCentre M70a مبتنی بر اندروید است.

لنوو کامپیوتر رومیزی اندرویدی می سازد!

لنوو برنامه های خود را برای توسعه رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل اندروید اعلام نموده است و شاید دور شدن این شرکت از سیستم عامل ویندوز، نقطه عطف مهمی در تکامل سیستم عامل اندروید باشد.

لنوو با همکاری Esper کامپیوتر دسکتاپ ThinkCentre M70a را بازطراحی می نماید. آل این وان یادشده می تواند به عنوان یکی از برترین ها در بازار رایانه های همه کاره ظاهر گردد.

ThinkCentre M70a از نمایشگر لمسی 21 اینچی و پردازنده اینتل Core i3 تا i9 بهره می برد و درحال حاضر با سیستم عامل ویندوز 11 عرضه می گردد و نسخه تازه این محصول با اندروید دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اندروید در بازار گوشی هوشمند جذابیتی جهانی دارد اما تکامل آن در فضای کامپیوترهای شخصی می تواند پیامدهای گسترده ای داشته باشند. آل این وان HP Chromebase درحال حاضر یکی از برترین کامپیوترهای شخصی محسوب می گردد که ازطریق سیستم عامل کروم با اندروید ادغام شده است.

لنوو ThinkCentre M70a مبتنی بر اندروید، پایگاه کاربران سازمانی خود را با استقبال از مشتریان مشاغل خرده فروشی توسعه خواهد داد. نسخه ویندوزی این آل این وان، درحال حاضر ازطریق وب سایت رسمی لنوو به فروش می رسد و انتظار داریم نسخه اندرویدی نیز به زودی دردسترس قرار گیرد.

قیمت آل این وان لنوو ThinkCentre M70a از 889 دلار آغاز می گردد و امکان دارد نسخه اندرویدی آن با برچسب تقریباً مشابه به فروش برسد. نسخه اندروید این محصول ظرفیت لازم را برای تبدیل شدن به ابزار کاری متمرکز برای افزایش بهره وری، دارد.

باید دید اقدام لنوو چه تأثیری بر بازار کامپیوترهای شخصی خواهد داشت و آیا رقابتی تازه بین اندروید و ویندوز در این فضا شکل خواهد گرفت یا خیر.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "لنوو کامپیوتر رومیزی اندرویدی می سازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو کامپیوتر رومیزی اندرویدی می سازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید