احتمال پشتیبانی آیفون 14 پرو از شارژ 30 واتی قوت گرفت

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، چند ماه قبل مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اعلام نمود که این شرکت در امسال از یک شارژر 30 واتی مبتنی بر فناوری GaN رونمایی خواهد نمود. حالا یکی دیگر از افشاگران اعلام نموده که یک برند شارژر نو 30 واتی مختص مدل های پرو آیفون 14 را برای رسانه ها فرستاده تا آن را مورد آنالیز قرار دهند.

احتمال پشتیبانی آیفون 14 پرو از شارژ 30 واتی قوت گرفت

در همین رابطه، یکی دیگر از افشاگران مدعی شده که فقط زمانی که باتری حدود 0 درصد شارژ دارد با سرعت 30 وات انرژی دریافت می نماید و در ادام سرعت شارژ به 27 تا 25 وات می رسد. البته فرایند شارژ در تمام گوشی ها به همین شکل است و هیچکدام از گوشی ها در تمام ساعات نمی توانند با حداکثر سرعت شارژ شوند. باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس به ترتیب از سرعت شارژ 23 و 27 وات پشتیبانی می نمایند. بنابراین این افزایش سرعت تاثیر چشمگیری نخواهد داشت.

در حال حاضر اپل چند مدل شارژر GaN به فروش می رساند که از بین آن ها می توانیم به شارژر 140 واتی برای نسل تازه مک بوک پرو 16 اینچی و شارژر 35 واتی دوگانه برای مک بوک ایر M2 اشاره کنیم. ضمناً مطمئنا شارژر 30 واتی مدل های پرو آیفون 14 همراه با این گوشی ها ارائه نخواهد شد و احتمالا کاربران برای خرید این شارژر تازه باید مبلغ قابل توجهی را بپردازند.

در رابطه با سری آیفون 14، یکی از تحلیلگران اعلام نموده که اپل با وجود فشارهای مربوط به زنجیره تامین و اقتصاد جهانی، همچنان میخواهد حدود 90 میلیون واحد از این گوشی ها را فراوری کند. به طور معین، این شرکت نسبت به فروش بالاتر مدل های پرو به شدت امیدوار است و به همین دلیل مدیران اپل بر این باور هستند که با وجود افزایش 100 دلاری قیمت ها، مدل های پرو همچنان توجهات زیادی را جلب خواهند کرد.

9 روز دیگر اپل از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی می نماید و با توجه به اینکه مدل های استاندارد عملا تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارند، توجه بسیاری از هواداران اپل به سمت مدل های پرو جلب می گردد. در نهایت باید ببینیم پیش بینی اپل برای فروش بالای مدل های اپل محقق می گردد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "احتمال پشتیبانی آیفون 14 پرو از شارژ 30 واتی قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال پشتیبانی آیفون 14 پرو از شارژ 30 واتی قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید