کاپولا در باره الویس پریسلی فیلم می سازد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، پریسیلا فیلم بعدی سوفیا کاپولا خواهد بود که بر اساس کتاب خاطرات همسر الویس پریسلی ساخته می گردد.

کاپولا در باره الویس پریسلی فیلم می سازد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن به نقل از ورایتی، سوفیا کاپولا قرار است با اقتباس از کتاب خاطرات پریسیلا پریسلی که سال 1985 منتشر شده، فیلم بعدی اش را بسازد. از این کتاب خاطرات با عنوان من و الویس نوشته همسر الویس پریسلی فیلمی با عنوان پریسیلا ساخته می گردد.

کاپولا فیلمنامه این فیلم را نوشته و آن را کارگردانی خواهد نمود و کیلی اسپینی بازیگر سریال مِر از ایست تون و فیلم اوقات بد در ال رویال برای بازی در نقش پریسیلا و جیکوب الوردی بازیگر سریال سرخوشی برای ایفای نقش الویس انتخاب شده اند. فیلمبرداری این فیلم از پاییز سال جاری در تورنتو آغاز می گردد.

استودیو A24 امتیاز پخش این فیلم را برای آمریکای شمالی خریده است. پریسیلا سومین همکاری کاپولا و استودیو A24 است. پیش از این روی صخره و حلقه بلینگ با همکاری این دو شکل گرفته است. بعلاوه در ادامه این همکاری به وسیله کاپولا سریالی با عنوان سنت کشور نوشته ادیت وارتون فراوری می گردد.

  • تصاویر | جسد الویس پریسلی از ترس دزدان به جایی امن منتقل شد
  • درخواست جایزه اسکار برای بازیگر نقش الویس پریسلی | دختر این خواننده از تماشا بازیگر نقش پدرش هیجان زده شد

سال جاری باز لورمن هم فیلم زندگینامه ای الویس را درباره این خواننده ساخته بود که در آن آستین باتلر و الیویا دیانگ در نقش الویس و پریسیلا بازی کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاپولا در باره الویس پریسلی فیلم می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپولا در باره الویس پریسلی فیلم می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید