واگذاری امور گردشگری برج میلاد به بخش خصوصی، شروع اجرای پروژه هدایت گردشگران
به گزارش وبلاگ چراغ روشن، مدیرعامل برج میلاد ضمن تقدیر از کوشش ها و اقدامات راهنمایان و همکاران بخش گردشگری برج میلاد از ضرورت واگذاری اپراتوری امور گردشگری برج میلاد به بخش خصوصی جهت افزایش بهره وری اطلاع داد.

ایسنا: مجتبی توسل در ملاقات با راهنمایان و همکاران بخش گردشگری برج میلاد با بیان این مطلب اضافه نمود: این ملاقات باید در هفته گردشگری انجام می شد، اما با توجه به شرایط شیوع کرونا و بعلاوه شرایط دورکاری بعضی از همکاران، تصمیم برآن شد که اندکی با تأخیر و با بهبود شرایط این ملاقات انجام گردد که در همین جا برای این تأخیر عذرخواهی می کنم.
وی با اشاره به شرایط سخت مجموعه در ایام شیوع بیماری کرونا و عذرخواهی از همه همکاران زحمتکش و شکیبا برج میلاد، توضیح داد: به علت شیوع ویروس کرونا، برج میلاد با شرایط اقتصادی سخت و حقوق و دستمزد همکاران با تأخیر در پرداخت روبرو شده است. ولی به کمک خدا با درک عالی، سعه صدر و صبر همکاران و پیگیری و مساعدت مدیریت شهری این مسائل را از سر می گذرانیم. خوشبختانه در این شرایط سخت همه پرسنل دست به دست هم دادند تا بتوان مسائل را سپری کرد.
توسل توضیح داد: ان شاءالله بخش زیادی از مسائل با مساعدت و پیگیری مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران به وسیله اصلاح بودجه برج میلاد برطرف خواهد شد. علاوه بر آن ما درصدد هستیم برای کاهش مسائل و افزایش بهره وری، اجرای فرایندها و امور بخش گردشگری برج میلاد را به بخش خصوصی واگذار کنیم. قطعاً بخش خصوصی می تواند در تحقق اهداف گردشگری، درآمدزایی بیشتر مجموعه، ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایت گردشگران نقش مهمی داشته باشد.
وی خطاب به راهنمایان و همکاران گردشگری برج میلاد گفت: می دانم که بسکمک از شما نگران از دست دادن شغل خود در نتیجه این همکاری با بخش خصوصی هستید اما همینجا اعلام می کنم که این امر مهمترین دغدغه ما می باشد و هیچ یک از شما بیکار نخواهید شد و همکاری تان با مجموعه شهرداری تهران تداوم خواهد داشت.
مدیرعامل برج میلاد بعلاوه از شروع اجرای پروژه هدایت گردشگران برج میلاد به وسیله کدهای دیجیتال (QR code) اطلاع داد و گفت: با اجرای این پروژه اطلاعات لازم به شکلی مدرن و روزآمد در دسترس گردشگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته و اجرای آن فرآیند گردشگری برج میلاد را تسهیل کرده و حتی مسائل راهنمایان گردشگری را کاهش داده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، توسل در خاتمه از تمامی پرسنل بخش گردشگری برج میلاد تقدیر و تشکر کرد.
منبع: توریسم آنلاین