ضرغامی: زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد ، به زودی به زنجان سفر می کنم

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه همه شهرهای کشور موقعیت بکر و قابل استفاده ای دارند، اضافه نمود: استان زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد و شایسته سرمایه گذاری بیشتر است.

ضرغامی: زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد ، به زودی به زنجان سفر می کنم

به گزارش وبلاگ چراغ روشن از زنجان، عزت الله ضرغامی در آیین افتتاح 333 پروژه ه میراث فرهنگی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر 333 طرح در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان های خراسان رضوی، تهران، گیلان، هرمزگان، زنجان و مازندران به بهره برداری رسید.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه همه شهرهای کشور موقعیت بکر و قابل استفاده ای دارند، اضافه نمود: استان زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد و شایسته سرمایه گذاری بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه خود زنجان قابلیت تبدیل شدن به ایستگاه جدی برای گردشگری و حضور گردشگران را دارد، افزود: استان زنجان می تواند نقش محوری در تقویت سطح گردشگری کشور ایفا نماید.

ضرغامی با تقدیر از اقدامات خوب انجام شده در استان زنجان در حوزه های مختلف گفت: در چند روز آینده به زنجان سفر خواهم کرد و از نزدیک اقدامات انجام شده را آنالیز خواهم کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی نیز در این مراسم درباره طرح های حوزه گردشگری در دولت سیزدهم گفت: از ابتدای سال جاری 2 هزار موافقت اصولی برای سرمایه گذاری حوزه گردشگری صادر شده است که برای ایجاد بیش از 50 هزار شغل مستقیم، سرمایه گذاری بیش از 15 هزار میلیارد تومان صورت پذیرفته است.

اصغر شالبافیان گفت: بعلاوه 2 هزار و 461 موافقت اصولی هم با ارزش 323 هزار میلیارد تومان و مجموع اشتغال 133 هزار نفر حین اجرا و برای 103 هزار شغل هم پس از بهره برداری ایجاد خواهد شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: سال جاری در هفته دولت و هفته گردشگری 740 طرح به حجم ارزشی 100 هزار میلیارد تومان افتتاح شده است. امروز هم 333 طرح در سه حوزه افتتاح می گردد که 274 طرح در حوزه گردشگری است که ارزش سرمایه گذاری این طرح ها 7200 میلیارد تومان است و بیش از 4500 شغل ایجاد خواهد نمود.

در ادامه این مراسم با ارتباط آنلاین با مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان های خراسان رضوی، تهران، گیلان، هرمزگان، زنجان و مازندران طرح های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با دستور ضرغامی به بهره برداری رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ضرغامی: زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد ، به زودی به زنجان سفر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: زنجان یک موقعیت کاملا ویژه دارد ، به زودی به زنجان سفر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید