ثبت رکورد تازه بهسازی خط در راه آهن یزد

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، خبرنگاران/یزد همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و طی بهسازی بلاک مبارکه -بیشه در، رکورد جدیدی در عملیات بهسازی خط در یک روز، در منطقه یزد به ثبت رسید.

ثبت رکورد تازه بهسازی خط در راه آهن یزد

رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه آهن یزد گفت: همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، با کوشش همکاران اداره کل راه آهن یزد و همکاران ماشین آلات مکانیزه اداره کل خط، طی یک روز، رکورد نو بهسازی خط به طول 600 متر در بلاک مبارکه-بیشه در به ثبت رسید که نشان از همت بالای پرسنل این اداره کل در تحقق اهداف کلانِ برنامه ریزی شده و خدمتگزاری به مردم شریف ایران است.

وی توضیح داد: طول بلاک مذکور 18 کیلومتر می باشد که از ابتدای امسال در دست اقدام نهاده شد و تا به امروز بیش از 15 کیلومتر از آن بهسازی شده است و طی برنامه و اقدامات طرح ریزی شده، تا خاتمه امسال عملیات بهسازی کل بلاک به خاتمه خواهد رسید.

به گزارش وبلاگ چراغ روشن و به نقل از روابط عمومی راه اهن یزد، رحمت نژاد اعلام نمود: بلاک مذکور در محور بافق - جندق و در راستا قطارهای مسافری مشهد ـ بندرعباس، مشهد ـ کرمان و بعلاوه بارهای ترانزیتی که از کشورهای آسیای میانه به بندرعباس اعزام می شود واقع شده و نهاده شدن ایستگاه بیشه در مجاورت معدن چغارت (سنگ آهن مرکزی ایران)، اهمیت آن را به عنوان یکی از مهمترین مبادی بارگیری منطقه، دو چندان نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت رکورد تازه بهسازی خط در راه آهن یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد تازه بهسازی خط در راه آهن یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید