انتخاب اول من استقلال بود ، با پول خرید من برای یک بازیکن خانه خریدند!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، ستاره فصل گذشته استقلال اضافه نمود: حجت کریمی هم کوشش خود را انجام داد که من در استقلال بمانم.

انتخاب اول من استقلال بود ، با پول خرید من برای یک بازیکن خانه خریدند!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن محمد محبی در مورد اینکه گفته می گردد باشگاه استقلال در زمان پرداخت قسط دوم و 140 هزار یورویی برای حضور قرضی او و فعال شدن بند خرید قطعی، رسید جعلی به سانتا کلارا ارائه نموده، به فوتبال برتر گفت: من در جریان نیستم ولی طبق اطلاعی که از باشگاه سانتا کلارا گرفتم، آنها گفتند به علت عدم پرداخت 140 هزار یورو و این هفته و آن هفته کردن به وسیله استقلال، این انتقال برهم خورده است.

او یادآور شد: گزینه اول من استقلال بود چون تیم بزرگی است و دوست داشتم حداقل یک فصل دیگر در همین باشگاه بمانم، اما واقعا شرایط طوری نبود که بتوانم کارم را در استقلال ادامه دهم.

ستاره فصل گذشته استقلال افزود: حجت کریمی هم کوشش خود را انجام داد که من در استقلال بمانم، اما این کار از قبل خراب شده بود چون باشگاه استقلال نتوانسته بود 140 هزار یورو را به سانتا کلارا پرداخت کند و به همین علت انتقال خراب شده بود.

محبی ادامه داد: اگر یادتان باشد، نیم فصل دوم در حال آغاز شدن بود که گفتند اگر این پول به پرتغال نرسد، من نمی توانم برای استقلال بازی کنم و باید دوباره به پرتغال برگردم. من دو هفته به مدیر برنامه ام و مدیرعامل استقلال وقت زنگ میزدم که این پول را پرداخت کنید چون در این صورت من باید برگردم که فقط می گفتند اوکی هست! آخر فصل شد و دیدیم رسید جعلی داده اند یا گفتند پول بلوکه شده است؛ نمی دانم کدام رخ داده است.

ستاره فصل گذشته استقلال یادآور شد: شاید مدیران استقلال پول را پرداخت کردند و این پول بلوکه شده و برگشت خورده، اما خود شما (میثاقی) دو هفته قبل در برنامه فوتبال برتر گفتید که این پول صرف خرید یک خانه برای یک بازیکن در مهرشهر شده است! من هم می دانستم که این پول به پرتغال نرفته است، اما طبق همان رسید که باشگاه استقلال منتشر نموده، باید پول به حساب سانتا کلارا می نشست. مگر می گردد شما پول بدهید و به حساب آنها ننشیند؟

منبع: همشهری آنلاین

به "انتخاب اول من استقلال بود ، با پول خرید من برای یک بازیکن خانه خریدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب اول من استقلال بود ، با پول خرید من برای یک بازیکن خانه خریدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید