اقدام جنجالی استراماچونی در تلویزیون ایتالیا

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، آندره آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می داند که برای بیشتر دیده شدن، احتیاج دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه ای در خصوص ملاقات رم - سویا انجام داد.

اقدام جنجالی استراماچونی در تلویزیون ایتالیا

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، که در جام جهانی به عنوان کارشناس تلویزیونی توانست توجهات زیادی را جلب کند، پس آن رقابت ها به استخدام شبکه DAZN عایدی و حالا کاملا در نقش یک کارشناس جنجالی فرو رفته است؛ به طوری حرکت عجیبش در کارشناسی ملاقات سویا - رم در فینال لیگ اروپا که هفته آینده برگزار می گردد، خشم هواداران رم را به همراه داشته است.

استراماچونی خود زمانی راهنمایی تیم جوانان رم را برعهده داشت، اما خود را یک اینتری می داند؛ به همین علت وقتی در این برنامه صحبت از کیفیت تیم سویا و بازی خوب بازیکنان این تیم بود، او دستش را به شکلی درآورد که در ایتالیایی برای چشم نخوردن انجام می گردد.

در واقع او در حالی که می دانست دوربین های این برنامه تلویزیونی کاملا حرکاتش را ضبط می نمایند، با این حرکت دست برای تیم اسپانیایی آرزوی موفقیت کرد و این به یک جنجال بزرگ تبدیل شد؛ به طوری که هواداران رم با انتشار عکس او در شبکه های اجتماعی، حسابی از خجالت او عایدیند.

رم که سال گذشته در جام کنفرانس به قهرمانی رسید، سال جاری به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرد و چهارشنبه شب پیش رو در بوداپست مقابل سویا قرار می گیرد؛ تیمی که به علت قهرمانی های پیاپی در لیگ اروپا در دو دهه گذشته، به عنوان متخصص این رقابت ها شناخته می گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "اقدام جنجالی استراماچونی در تلویزیون ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جنجالی استراماچونی در تلویزیون ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید