اردبیل 2023 فرصت مهمی برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل است

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، اردبیل 2023 فرصت مهمی برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل است.

اردبیل 2023 فرصت مهمی برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل است

نام های تجاری در جهان فقط مختص به کارخانه های فراوریی نیستند، خدمات، اشخاص، مکان ها و حتی شهرها و کشورها در جایی که ضروری است به برند تبدیل می شوند، همین حالا که این یادداشت را می خوانید، اگر به شهرهای جهانگرد پذیر جهان فکر کنید چند نام پیش از بقیه به فکرتان خطور خواهند کرد و این نتیجه برندسازی درست در زمینه جهانگردی است، درحالیکه در بیشتر موارد پیروز یک نقطه طلایی برای تبدیل شدن به این برند وجود دارد، لحظه یا تصمیمی که از آن به بعد فرآیند برندسازی عینی تر و با شتاب بیشتری رخ می دهد. به نظر می رسد که رویداد اردبیل 2023: مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو می تواند یکی از آن نقاط طلایی برای تبدیل نام اردبیل به یک برند در جهانی جهانگردی باشد.

برندسازی در حوزه جهانگردی یک امر سهل و ممتنع است، سهل است چون عوامل مختلفی بدون کوشش شما برندتان را تبلیغ می نمایند، مثل تبلیغ چهره به چهره جهانگردانی که قبلا خدمات مد نظر شما را تجربه نموده اند یا محتوایی که بدون درخواست شما به وسیله بازدیدنمایندگان فراوری و نشر حدبیشتری می گردد و حتی ممکن است بدون اطلاع خودتان با سیل جهانگردان روبرو شوید، اما ممتنع است چون در جهانی جهانگردی هم رقیب بسیار است و هم میتوان گفت محتوا و روش های برندسازی اشباع هستند و شما باید در این جهانی رنگارنگ جاذبه های جهانگردی چیزی بیشتر برای ارائه داشته باشید تا نظرها را جلب کنید.

وقتی در موتورهای جستجوگر نام شهرهای مهم جهان در حوزه جهانگردی را جستجو می کنیم با انبوهی از اطلاعات و محتوا روبرو می شویم که حاصل پروژه برندینگ آن مقصدهای جهانگردی است، به عنوان مثال وقتی به سراغ استانبول می رویم، که اتفاقا در یکی از کشورهای عضو سازمان همکاری های مالی اکو واقع شده است، می توانیم به هر نوع اطلاعاتی در خصوص این شهر جهانگردی برسیم. تعدد و تنوع فیلم های مستند تهیه شده در خصوص این شهر جالب توجه است و هر مخاطبی را در هرجای جهان می تواند برای سفر به این شهر راضی کند. در رقابت با چنین مقصدهایی باید با فراوری انبوه محتوا و هزینه برای تبلیغات و استفاده از فرصت هایی مثل رویداد اردبیل 2023 برند خود را به گوش مخاطبان رساند.

فرصتی مثل رویداد اردبیل 2023 نفس گاهی برای یک دوی ماراتن در زمینه جهانگردی برای استانی مثل اردبیل است که با مواهب طبیعی و جاذبه های انسان ساخت امکان تبدیل شدن به یک برند در حوزه جهانگردی را دارد. بویژه که در این فرصت جامعه هدف یک جامعه نزدیک 500 میلیون نفری از کشورهایی است که فرهنگ و رسوم مشترکی با ایران و استان اردبیل دارند، این فرصت البته در داخل کشور هم می تواند فرصت مغتنمی برای جلب توجه بیشتر به جهانگردی استان اردبیل باشد، اگر اردبیل در سال 2023 مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو است و اگر ایران هم یکی از کشورهای این سازمان همکاری بین المللی است پس باید در سطح ملی هم برای جذب جهانگرد و البته برای معرفی اردبیل و سپردن نام اردبیل به فکر مخاطبان به عنوان یک مقصد مناسب و برند جهانگردی برنامه داشت.

یکی از ویژگی های مهم اردبیل 2023 که آن را فرصت بزرگی برای برندسازی جهانگردی اردبیل می نماید یک ساله بودن این رویداد است، در طول سال 2023 میلادی فرصت کافی برای کار روی برندینگ یک نام یعنی اردبیل اما با اطلاعات متنوع از جاذبه های جهانگردی، طبیعی و تاریخی وجود دارد. در طول این سال میتوان فصل های مختلف اردبیل و جاذبه های مناسب با آن فصل ها را به مردم کشورهای عضو اکو ارائه کرد که این استمرار در معرفی اردبیل به عنوان یک مقصد جهانگردی خود می تواند به فرایند برندینگ اردبیل یاری کند.

رویداد اردبیل 2023 فرصتی است تا با کوشش و رایزنی در سطح کلان و به بهانه مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو تبلیغات و برندسازی برای جهانگردی اردبیل در همه این کشورها انجام گردد تا علاوه بر جذب جهانگرد در سال 2023 میلادی، با رسیدن نام اردبیل به گوش مخاطبان و معرفی جاذبه های موجود، اردبیل به مقصد جهانگردی بین المللی در سالهای آینده تبدیل گردد.

نویسنده: توحید سیف | روزنامه نگار و فعال رسانه

منبع: همگردی

به "اردبیل 2023 فرصت مهمی برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل 2023 فرصت مهمی برای معرفی قابلیت های گردشگری اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید