احتمالا هیچ وقت نتوانید در این جزیره های شخصی زندگی کنید!

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، لیست جزیره های شخصی

داشتن یک جزیره فقط مختص به یک آدم خیلی خاص، مهم، یک سارق دریایی و یا مردم یک کشور خاص نیست، شما هم می توانید یک جزیره شخصی داشته باشید! البته که این کار به مقدار ای پول می خواهد که احتمالا هر متر مکعب از خاک برخی از جزیره ها بیشتر از کل درآمدی است که در زندگی در می آورید! اما رویا پردازی همواره جزیی از انسان بوده و هست. در این جا خبرنگاران لیستی از جزیره های شخصی را به شما معرفی می نماید که برای چند لحظه ای هم که شده، می توانید خودتان را در یکی از این بهشت های روی زمین تصور کنید.

احتمالا هیچ وقت نتوانید در این جزیره های شخصی زندگی کنید!

جزیره ایسلا پالنکوییتا (Isla Palenquita)

اولین جزیره ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم، در پاناما واقع شده است که نگاه کردن به آن شما را درست یاد جزایر ترسناکی می اندازد که در رمان ها خوانده اید! یک جای دور افتاده و بکر که احتمالا هیچ بشری در آن زندگی نمی کند… تعیین است که یکی از برترین جزیره های شخصی است، ولی هیچ وقت حتی فکر آمدن به این جزیره را نکنید مگر اینکه میلیاردر باشید. چرا؟ چون قیمت آن 3 میلیون دلار است!

این جزیره 10 هکتار وسعت دارد و به همراه آن، یک هلیکوپترهم به شما داده می گردد چون در غیر این صورت پس چه طور می خواهید به جزیره بروید؟! در هر حال ایسلا پالنکوییتا جایی عالی برای دفن جواهرات و دفن بدن دشمنانتان است!

جزیره تاورن (Tavern Island)

وقتی که نام جزیره را می شنوید به احتمال زیاد یاد اولین جایی که می افتید، یک پهنه کوچک در میان اقیانوس آرام باشد که پر از درختان نخل است. در قاره آمریکا جزیره ای بسیار کوچک دوست داشتنی به نام تاورن وجود دارد که داشتن ان فقط 11 میلیون دلار پول می خواهد!

بر خلاف میزان بسیار کوچکی که دارد، فقط 3.5 هکتار، این جزیره هم منظره فوق العاده خوبی دارد و در آن یک کلبه کوچک هم هست و همه چیز برای داشتن لحظات رویایی برایتان آماده است! البته که این جزیره یک فرق اساسی با بقیه جزیر ه ها دارد و آن هم این است که وقتی که در خانه هستید و از پنجره به بیرون نگاه می کنید، به جای این که ساحل و بعد آبی اقیانوس را ببینید، می توانید موج های پر جوش و خروش و گاهی خشمگین کانکتیتوت را ببینید…

جزیره بیگ سمپسون کی (Big Sampson Cay)

این هم یکی دیگر از جزیره های شخصی است که در باهاما واقع شده است و اگر 18 میلیون دلار در حساب بانکی تان پول داشته باشید، می توانید آن را به راحتی! خریداری کنید.

این جزیره بسیار زیبا 130 هکتار وسعت دارد و یک جت شخصی هم روی جزیره هست که با خرید جزیره به شما داده می گردد. روی این جزیره هنوز هیچ خانه شخصی ای وجود ندارد و به نظر می رسد که قرار است شخصی که آن را می خرد برای قایم موشک بین انبوه درختان به آن جا برود! در هر صورت جزیره بیگ سمپسون کی به میزان ای شگفت انگیز بوده که در این فهرست آورده شده است.

جزیره موشا کی (Musha key)

بر خلاف جزیره های شخصی ای که در بالا معرفی شدند، می توانید به این جزیره بدون هیچ دردسری بروید! اما برای این که بتوانید به آن بروید به میزان زیادی پول احتیاج دارید که حتی نمی توانید بشمارید، پس هنور هم شانس با شما یار نیست.

ولی یک خوبی دارد و آن هم این است که برای بسیاری از افرادی که نمی توانند پول های هنگفتی را برای خرید چنین جایی داشته باشند، یک خبر خوب هست، شما می توانید تعطیلاتتان را در آن بگذرانید! این جزیره متعلق به شخص دیوید کاپر فیلد مشهور است و آن را به هر کسی که بخواهد، به قیمت شبی 57000 دلار اجاره می دهد.

جزیره لاک پشتی (Turtle Island)

از دیگر جزیره های شخصی این فهرست، جزیره ای به نام جزیره لاک پشتی یا ترتل است. نام مایوس کننده ای دارد چون بر خلاف تصور، این جزیره روی لاک پشت غول آسایی قرار ندارد بلکه به خاطر شکل و شمایلی که به لاک پشت شباهت دارد، این نام روی آن گذاشته شده است. خریدن این جزیره هم 5 میلیون دلار هزینه بردار است.

جزیره لاک پشت 25 هکتار وسعت دارد و در آن خانه ای لوکس با 3 اتاق خواب و تمامی امکانات مدرن و هر آنچه که برای بودن در یک جای لوکس احتیاج دارید، هست. این جزیره در کشور استرالیا واقع شده است.

منبع: grunge.com

منبع: الی گشت

به "احتمالا هیچ وقت نتوانید در این جزیره های شخصی زندگی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا هیچ وقت نتوانید در این جزیره های شخصی زندگی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید