سفرهای دریایی هرمزگان به مرز یک میلیون نفر رسید

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از شروع اجرای طرح سفرهایی دریایی ویژه نوروز 1402 تا یکم فروردین 952 هزار و 326 نفر مسافر و توریست در بنادر این استان جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

سفرهای دریایی هرمزگان به مرز یک میلیون نفر رسید

به گزارش وبلاگ چراغ روشن به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین عباس نژاد روز چهارشنبه در جمع وبلاگ چراغ روشن اندازه جابه جایی شناورهای مسافری و گردشگری بین جزایر استان هرمزگان را نیز 19 هزار و 596 شناور اظهار داشت و اضافه نمود: مقصد عمده مسافران نوروزی بیش تر جزایر قشم، هرمز و کیش بوده است.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان اعلام کرد: بعلاوه طی این مدت 154 هزار و 380 دستگاه خودرو نیز به وسیله شناورهای لندینگ کرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و بالعکس جابه جا شده که در این بخش نیز 26 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

عباس نژاد، اندازه جابجایی مسافر از بندر شهید حقانی طی این مدت را 92هزار و 951 نفر و تعداد جابجایی شناورهای مسافری را یکهزار و 86 شناور اظهار داشت و گفت: بعلاوه 254 هزار و 941 مسافر و 67 هزارو 823 خودرو از قشم به لافت جابه جا شده است.

به گفته وی؛ طی این مدت نیز پنج هزار و 763 مسافر به وسیله بندر آفتاب به وسیله یکهزار و 734 خودرو و 71 شناور مسافری جابه جا شدند.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان اضافه نمود: به علت ناپایداری شرایط جوی و دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، رفت و آمد در بنادر مرکزی و غرب استان هرمزگان ممنوع است و در صورت فعال شدن این بنادر در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: دنیای سفر

به "سفرهای دریایی هرمزگان به مرز یک میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای دریایی هرمزگان به مرز یک میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید